| کد خبر: 251503 |

آغاز عملیات اجرایی چهارخطه کردن بخشی از محور اهواز - مسجدسلیمان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی چهارخطه بخشی از محور اهواز - ملاثانی - مسجد سلیمان خبر داد.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی چهارخطه بخشی از محور اهواز - ملاثانی - مسجد سلیمان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحمان بهرامی، با اشاره به مسیر پر تردد اهواز به سمت مسجد سلیمان اظهار کرد: فاصله اهواز تا مسجد سلیمان حدود ۱۱۹ کیلومتر است که بخشی از این مسیر به طول ۲۶ کیلومتر از اهواز تا ملاثانی به صورت ۶ خطه است.

وی افزود: اکنون عملیات اجرایی چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از این مسیر حد فاصل پلیس راه ملاثانی تا شهر جدید رامین نیز آغاز شده است تا شاهد شرایط بهتر تردد در این مسیر باشیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه اعتبار اجرای این پروژه ۱۶۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی است، گفت: تسهیل در تردد، کاهش مصرف سوخت، حوادث جاده ای و ارتقای سطح ایمنی جاده از اهداف این پروژه است.

بهرامی ادامه داد: بخش دیگری از این مسیر از دو راهی لالی تا میدان دانشگاه مسجدسلیمان حدود ۱۰ کیلومتر طول دارد که ۹ کیلومتر از آن چهارخطه شده است و باقی مانده آن نیز چهارخطه خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم تا سال آینده بخش اعظمی از این طرح ها در محور اهواز - مسجد سلیمان افتتاح شوند و زیر بار ترافیکی بروند تا شاهد ارتقا سطح ایمنی در این محور باشیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه چهارخطه اهواز - مسجدسلیمان از لحاظ اقتصادی برای مردم و دسترسی محصولات کشاورزی به بازارهای هدف بسیار مهم است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.