| کد خبر: 251479 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ با دریافت نمایندگی کندو اس ام اس؛ کسب درآمد کن!

پنل ارسال پیامک کندو اس ام اس قابلیت‌ های منحصر بفردی دارد که علاوه بر کاربردی که برای مدیریت خدمات و کسب‌ وکار خود دارند می‌تواند به عنوان شغل دوم نیز انتخاب شود.

تین نیوز

پنل ارسال پیامک کندو اس ام اس قابلیت های منحصر بفردی دارد که علاوه بر کاربردی که برای مدیریت خدمات و کسب وکار خود دارند می تواند به عنوان شغل دوم نیز انتخاب شود.

 نمایندگی کندو اس ام اس روشی کم هزینه و بدون نیاز به ثبت شرکت است که در قالب ووردگرس به عنوان نماینده کندو به شما عزیزان ارائه می شود. سامانه کاربردی پیامکی با بیش از 10 سال فعالیت در حوزه پیامک مارکتینگ، ارائه بهترین امکانات، مناسب ترین تعرفه ارسال پیامک و کسب تجربه همکاری با کسب و کارهای خرد و کلان و ارائه نماینگی سعی کرده تا بهترین روش کسب درآمد را ارائه کند که در ادامه به قابلیت ها، مزایا و کاربرد بیشتر پنل ارسال پیامک خواهیم پرداخت.

نماینده فروش

 

نماینده فروش کندو شوید!

 پنل نمایندگی کندو، پلتفرمی کاملاً آماده و تحت فضای اینترنت است که بدون نیاز به دانش خاصی از برنامه نویسی در اختیار نمایندگان قرار می گیرد تا با هزینۀ کم ولی پرسود با امکانات تخصصی گوناگون جهت ارسال پیامک بتواند کسب و کارش را راه اندازی کند

نمایندگی کندو اس ام اس تحت نام و برند خودتان است، یعنی هر فرد می تواند با نام تجاری انحصاری خودش نسبت به کسب درآمد از این پنل نمایندگی استفاده کند. در ضمن، تمام امکانات سامانه که سامانه ملی پیامک به کاربرانش ارائه می کند، نماینده هم می تواند تمام و کمال یا بخشی از آن ها را به کاربرانش ارائه دهد.

قابلیت های پنل نمایندگی

لازم به ذکر است که خریداری پنل نمایندگی به شما تمامی امکانات شرکت ارائه دهنده را می دهد و شما به راحتی می توانید آن را مدیریت کنید.

پس از راه اندازی سامانه، می توانید قیمت ها را به صورت دلخواه تنظیم کنید و شروع به فروش پنل های پیامک کنید. در اول کار، درآمد اصلی شما از طریق فروش پنل ها به دست می آید. به مرور زمان و با افزایش تعداد مشتریان می توانید از پیامک های ارسالی و همچنین فروش خطوط اختصاصی هم درآمد قابل توجهی را کسب کنید.

قابلیت ایجاد کاربر جدید و ثبت نام کاربران: نماینده می تواند تعداد یک یا بیشتر، زیر نماینده برای سامانه اس ام اس خودش ثبت نماید. و به کسب درآمد برسد.

مدیریت پنل پیامکی مشتریان: مشتریان خود را در همه جا جستجو کنید. موسسات و شرکت ها، مدارس و دانشگاه ها، انتشارات، شعب بیمه و ... همه جزو مشتریان شما هستند. شما با فروش پنل پیامک تبلیغاتی و مدیریت آن می توانید به سود برسید.

مدیریت شماره های اختصاصی: فروش خط اختصاصی برای ارسال و دریافت پیامک یکی دیگر از روش های کسب درآمد از نمایندگی کندو اس ام اس تعریف شده است. بعد از خرید نمایندگی پنل اس ام اس شما تعرفه خرید خطوط اختصاصی را مشخص می کنید و در قیمت گذاری شماره اختصاصی کاملا مختار و آزاد هستید اما ما پیشنهاد می کنیم که قیمت خطوط اختصاصی را  منصفانه درج کنید تا بتوانید متشریان بیشتری را جذب نمایید.

خرید و فروش انواع شارژ: فروش انواع شارژ در پنل پیامکی شما را می تواند به درآمد برساند.

مدیریت تعرفه ها و قیمت پیامک ها: باتوجه به تعرفه پیامکی که برای نسخه ها تعریف کرده اید، هر مشتری که در سامانه شارژ از شما خریداری نماید وجه مستقیم به حساب شما واریز خواهد شد.

مسئولیت های نمایندگی

در نظر داشته باشید که سود شما از طریق نمایندگی پنل اس ام اس کاملا به خودتان بستگی دارد. بدیهی است هرچقدر تلاش شما برای جذب مشتریان بیشتر باشد سود شما افرایش پیدا خواهد کرد.

  • تلاش برای افزودن مخاطبان و فروش بیشتر

  • ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان خود با بهترین کیفیت

  • مدیریت کاربران و همچنین کنترل پیامک های ارسالی آنان

  • ارائه ی انتقادات و پیشنهادات سازنده برای شرکت ارائه کننده خدمات

 

راهکار

اخذ نمایندگی مناسب چه افرادی است

در دنیای کنونی بسیاری از افراد هستند که علاوه بر شغل اصلی خود سعی دارند شغل دومی را نیز برای خود داشته باشند، در ادامه به برخی موارد که می تواند باعث شود شما از اخذ نمایندگی به عنوان شغل دوم می خواهید استفاده کنید را ذکر خواهیم کرد:

  • اخذ نمایندگی به عنوان شغل دوم و پاره وقت

  • به عنوان شغل پاره وقت، زمان کافی برای خدمات پس از فروش را به مشتریان ندارید.

  • توانایی سرمایه گذاری بسیار زیاد را ندارید.

  • تخصص شما در حوزه ی فروش بوده و تجربه ی کافی را برای ارائه خدمات به مشتریان خود ندارید.

  • قصد اخذ نمایندگی را دارید زیرا نمی خواهید مسئولیتی در قبال پیامک های ارسالی را کاربران داشته باشید.

  • تمایل دارید از نام و برند کندو به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات استفاده کنید.

سخن آخر

تعرفه ها با توجه به نیاز مشتری، میزان فروش و نوع همکاری میتواند متفاوت باشد. برای اطلاع از تعرفه های پنل نمایندگی می توانید با پشتیبانان ما در کندو تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.