| کد خبر: 251312 |

با توجه به بارش امروز انجام شد؛

آماده باش ۴۵۰ راهدار چهارمحال و بختیاری برای بارش های امروز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اعلام هشدار سطح نارنجی و آغاز بارش برف در استان، ۴۵۰ نیروی راهدار از روز گذشته در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اعلام هشدار سطح نارنجی و آغاز بارش برف در استان، ۴۵۰ نیروی راهدار از روز گذشته در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی (چهارمحال و بختیاری) روح الله غلامی با بیان اینکه اقدامات لازم همچون استقرار ۴۲ گروه راهداری، آماده سازی بیش از ۳۰۰ خودرو سبک، نیمه سنگین، سنگین و برف روب و تهیه شن و ماسه برای رویارویی با بارش ها در جاده های مواصلاتی استان انجام شده است، افزود: هم اکنون تردد در تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری جریان دارد و رانندگانی که قصد عبور از گردنه های برف گیر استان را دارند، لازم است از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با اعلام سازمان هواشناسی، بارش ها در ظهر روز سه شنبه تمامی شهرستان های چهارمحال و بختیاری را در بر گرفت از این رو از رانندگان و مسافران درخواست می شود از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

غلامی با تاکید بر لزوم به همراه داشتن زنجیره چرخ، البسه گرم و ذخیره سوخت کافی در حین سفر به مناطق برف گیر و سخت گذر یادآور شد: رانندگانی که قصد سفر به مناطق مختلف را دارند، می توانند پیش از سفر با برقراری تماس با سامانه تلفن گویا ۱۴۱ از وضعیت راه های استان مطلع شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.