| کد خبر: 251311 |

با توجه به بارش‌های اخیر؛

پاسخگویی سامانه ۱۴۱ چهارمحال و بختیاری به ۶ هزار تماس رسید

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به برقراری ۶ هزار و ۱۱۰ تماس با سامانه ۱۴۱ این مرکز از ابتدای امسال تا نیمه دی ماه ۱۴۰۱ گفت: این تعداد تماس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به برقراری ۶ هزار و ۱۱۰ تماس با سامانه ۱۴۱ این مرکز از ابتدای امسال تا نیمه دی ماه ۱۴۰۱ گفت: این تعداد تماس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه  خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری )لاله اشرفی افزود: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها، اطلاع از محدودیت های تردد وسایط نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بین شهری و همچنین اعلام برخی حوادث جاده ای، عمده ترین موضوع تماس های برقرارشده با سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ راهداری به شمار می رود.

وی افزایش بارندگی ها به ویژه بارش برف در سراسر استان را از دلایل رشد آمار تماس ها با مرکز مدیریت راه ها دانست و تصریح کرد: در پی بارش برف سنگین در چهارمحال و بختیاری تعداد تماس ها با این مرکز و سامانه ۱۴۱ از نیمه آذرماه تا اواسط دی ماه امسال به بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ مورد رسید که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۸۸۰ مورد به ثبت رسیده بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: پایگاه گویای اطلاع رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان مرکز، آماده پاسخگویی به مسافران، رانندگان و مردم است.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۸ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال است، گفت: اطلاعات به دست آمده از آن ها تاثیر بسزایی در کنترل ترافیک و رفع مشکلات احتمالی محورهای مواصلاتی دارد و تصاویر آنلاین به دست آمده از سامانه دوربین های نظارت تصویری به منظور بهره برداری به موقع در اختیار جمعیت هلال احمر، پلیس راه، اداره کل مدیریت بحران و واحدهای امنیتی و انتظامی نیز قرار می گیرد تا خدمات رسانی به نحو مطلوب تری انجام شود.

سه هزار و ۷۳۹ کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری ساخته شده است که این راه ها شامل ۲۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی،۲  هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی و مابقی راه درون شهری است

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.