| کد خبر: 251302 |

مدیرکل راهداری فارس عنوان کرد:

پرهیز از سفرهای غیرضرور به فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن تشریح شرایط جوی و نزول رحمت الهی در شهرستان های استان، از کاربران جاده ای خواست تا از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن تشریح شرایط جوی و نزول رحمت الهی در شهرستان های استان، از کاربران جاده ای خواست تا از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا راستیار سه شنبه ۲۷ دی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط جوی فارس گفت: بر اساس گزارش های هواشناسی و اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند جاده ای و گزارشات اعلام شده از همکاران راهدار مستقر در محورها بارش باران در محورهای منتهی به شیراز، مرودشت، فراشبند، کازرون، رستم، نورآباد، کازرون، کوار، ارسنجان، خرامه، جهرم ،داراب، فیروزآباد ،زرین دشت،فسا، سروستان، استهبان، نیریز ،پاسارگاد ادامه دارد.

او با بیان اینکه شاهد بارش برف در محورهای منتهی به اقلید وسپیدان هستیم، عنوام کرد: سایر محورهای استان نیمه ابری تا تمام ابری گزارش شده و در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان به صورت عادی وروان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس همچنین اشاره به توصیه های ایمنی رانندگی در جاده از تمام کاربران جاده ای خواست تا از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، حتما زنجیر چرخ در خودروهای خود داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه های استان با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.