| کد خبر: 251298 |

احتمال مسدود کردن مسیرهای خروجی تفت یزد بعلت بارش برف و یخبندان

 معاون فرماندار شهرستان ییلاقی تفت با بیان اینکه پلیس راه و پلیس راهور آمادگی کامل برای مسدودسازی معابر و مسیرهای مواصلاتی برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی را داشته باشند، از هم استانی‌ها خواست از سفر به مناطق ییلاقی این شهرستان خودداری کنند.

تین نیوز

 معاون فرماندار شهرستان ییلاقی تفت با بیان اینکه پلیس راه و پلیس راهور آمادگی کامل برای مسدودسازی معابر و مسیرهای مواصلاتی برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی را داشته باشند، از هم استانی ها خواست از سفر به مناطق ییلاقی این شهرستان خودداری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ؛ روابط عمومی فرمانداری تفت، "ناصر دهقانی تفتی" روز سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران این شهرستان از آمادگی کامل دستگاه های خدماتی و امدادرسان برای بارش های پیش رو خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی سطح نارنجی اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و برودت هوا و یخبندان در روزهای آینده ، دستگاه های خدماتی وامداد رسان آمادگی کامل خود برای حوادث احتمالی حفظ نمایند.

وی با قدردانی از شهروندان به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، اظهار کرد: همشهریان عزیز باصرفه در مصرف گاز و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز در سطح کشور کمک کنند .

معاون فرماندار به مصوبه ستاد استانی مبنی بر لغو کلیه مرخصی و مأموریت اعضای ستادهای مدیریت بحران تا پایان هفته اشاره و گفت: کلیه نیروهای امدادی و دستگاه های خدمات رسان نسبت به آماده باش کامل نیروها و ماشین آلات اقدام نمایند.

دهقانی افزود: با توجه به پیش بینی های اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش برف در مناطق کوهستانی و ییلاقی شهرستان از همشهریان و هم استانی های عزیز درخواست می شود از تردد در مسیرهای مواصلاتی کوهستانی و ییلاقی شهرستان خودداری نمایند و در صورت تردد ضروری به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی خواهد بود.

وی از شهرداران ، بخشداران و رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان درخواست نمود وضعیت ذخیره ماسه و نمک بررسی نموده و در صورت نیاز در اسرع وقت در خیابان ها و معابر نسبت به پاشیدن شن و نمک اقدام لازم صورت گیرد.

استقرار ماشین آلات در مسیرهای مواصلاتی شهرستان برای دسترسی آسان تر در هنگام بارش برف برای بازگشایی سریع مسیر دیگر موردی بود که معاون فرمانداری شهرستان تفت نسبت به آن تأکید کرد.

تفت که در ۲۰ کیلومتری شهر یزد واقع شده ییلاقی ترین روستاهای استان را در دل خود جا داده، بویژه پیست غیر استاندارد اسکی سخوید که همه ساله در فصل زمستان، مملو از جمعتی مشتاق طبیعت می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.