| کد خبر: 251195 |

گیرکردن ۸۰ خودرو در برف و مسدود شدن زیرگذرهای همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به تداوم بارش ها و لغزندگی سطح معابر ۸۰ دستگاه خودرو در برف گیر کردند و امکان امداد رسانی به آنها نیز وجود ندارد.

تین نیوز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به تداوم بارش ها و لغزندگی سطح معابر ۸۰ دستگاه خودرو در برف گیر کردند و امکان امداد رسانی به آنها نیز وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  سرهنگ «فرخ جمالی» از رانندگان خواست با توجه به تداوم بارش برف و لغزندگی سطح معابر از خارج کردن وسیله نقلیه از پارکینگ خودداری کنند.

وی افزود: هم اینک شمار زیادی از خودروها در بلوارهای شهید فهمیده، احمدی روشن، بعثت و شهرداری در برف گیر کردند و امکان تردد، حتی بکسل کردن و امدادرسانی به آنها نیست.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان ادامه داد: با وجود برف روبی تیم های شهرداری و بازگشایی معابر درون شهری اما به علت بارش متناوب برف، بلافاصله معابر پوشیده از برف می شود.

سرهنگ بیان کرد: تعدادی از زیر گذرها به علت لغزندگی و نبود امکان خروج خودرو از آنها، توسط پلیس مسدود شد و اجازه تردد خودروها از زیر گذرها داده نمی شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین میزان بارش برف در شبانه روز گذشته در اسدآباد با ۵۰ سانتی متر به ثبت رسیده است.

سید محسن موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین ظرف شبانه روز گذشته تاکنون در شهرهای نهاوند و همدان به ترتیب ۴۵ و ۴۰ سانتی متر برف باریده است.

او گفت: سامانه بارشی که از صبح روز شنبه وارد همدان شده تا امروز عصر به صورت فعال و پس از آن به شکل پراکنده تا روز دوشنبه در استان فعال خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.