| کد خبر: 251161 |

رئیس هلال احمر شاهین دژ؛

کوهنورد گرفتار شده در برف شاهین دژی از مرگ حتمی نجات یافت

 رئیس جمعیت هلال احمر شاهین دژ گفت: یک کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات برفگیر این شهرستان با تلاش ۲ ساعته امدادگران از مرگ نجات یافت.

تین نیوز

 رئیس جمعیت هلال احمر شاهین دژ گفت: یک کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات برف گیر این شهرستان با تلاش ۲ ساعته امدادگران از مرگ نجات یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احمد اصلانی در این زمینه اظهار کرد: این کوهنورد ۶۱ ساله در ارتفاعات برف گیر روستای «منبر» هنگام کوهنوردی در این منطقه دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان شاهین دژ با کمک ۶ امدادگر و با تجهیزات کامل و امکانات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین دژ اضافه کرد: سرانجام پس از تلاش ۲ ساعته و انجام عملیات جست وجو، فرد کوهنورد نجات یافته و با استفاده از تجهیزات نجات کوهستان و به صورت امن به پایین کوه انتقال و تحویل عوامل اورژانس داده شد.

وی با بیان اینکه وضعیت کوهنورد مساعد گزارش شده، بیان کرد: از شهروندان انتظار داریم نکات ایمنی را با توجه به وضعیت منطقه و حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

اصلانی افزود: در صورت بروز هرگونه حادثه، شهروندان با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در صورت لزوم، نیروهای امدادی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

شاهین دژ با حدود ۱۰۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.