| کد خبر: 251153 |

بارش برف در آذربایجان غربی/ کولاک در راه است

 رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز بارش برف در استان نسبت به کولاک در محورهای ارتباطی هشدار داد.

تین نیوز

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز بارش برف در استان نسبت به کولاک در محورهای ارتباطی هشدار داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  مهدی صابری در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان افزود: بارش های موقت برف در استان آغاز شده و پیش بینی می شود کولاک برف، مه گرفتگی، کاهش دید و اخلال در ترددهای شهری و جاده ها را از عصر امروز، شنبه تا روز یکشنبه در منطقه شاهد باشیم.

وی ادامه داد: احتیاط در ترددهای جاده ای و تجهیز خودروها به لوازم زمستانی ضروری بوده و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی نیز باید مورد توجه شهروندان باشد.

صابری اظهار کرد: به کوهنوردان توصیه می شود از تردد در نقاط مرتفع بپرهیزند و شهروندان نیز از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، چالدران با دمای ۱۵ درجه زیر صفر سردترین شهر استان بود، اضافه کرد: در این مدت، شاهین دژ با ۵ درجه بالای صفر گرم ترین شهر بود و دمای مرکز استان، ارومیه هم در سردترین ساعت به سه درجه زیر صفر رسید.

به علت کاهش دما در استان و طبق تصمیمم کارگروه سوخت، مدارس این منطقه امروز شنبه تعطیل و غیر حضوری بوده، ادارات آذربایجان غربی نیز ۲ ساعت زودتر از موعد مقرر تعطیل اعلام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.