| کد خبر: 251144 |

کولاک زمستان در سراسر کشور؛ امدادرسانی به بیش از ۱۴ هزار حادثه دیده

معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به بیش از ۱۴ هزار و ۶۹۵ نفر در هفته گذشته و تا ساعت ۶ صبح امروز، خبر داد و گفت: در این مدت زمانی، ۴۵۲ تیم عملیاتی، شامل یک هزار و ۵۹۹ امدادگر حضور داشتند.

تین نیوز

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به بیش از ۱۴ هزار و ۶۹۵ نفر در هفته گذشته و تا ساعت ۶ صبح امروز، خبر داد و گفت: در این مدت زمانی، ۴۵۲ تیم عملیاتی، شامل یک هزار و ۵۹۹ امدادگر حضور داشتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا؛ مرتضی مرادی پور با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در هفته گذشته و  وقوع آبگرفتگی و کولاک در ۳۱ استان کشور ، به ارائه آمار امداد رسانی از ساعت ۱۸ عصر روز گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز ۲۴ دی ماه پرداخت و گفت: در یک هفته گذشته، امدادگران جمعیت هلال احمر به ۲۴ استان و ۱۳۲ شهرستان، ۲۶۳ منطقه شامل ۱۲۹ محور، ۲۳ شهر، ۱۰۰ روستا و ۲۰ مناطق عشایرنشین خدمات امدادی ارائه دادند.

وی با اشاره به این که در این مدت زمانی، ۴۵۲ تیم عملیاتی، شامل یک هزار و ۵۹۹ امدادگر حضور داشتند، ادامه داد: به ۱۴ هزار و ۶۹۵ نفر امدادرسانی شد که ۲ هزار و ۴۳۳ نفر از آنان اسکان اضطراری پیدا کردند، ۳۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند و ۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مرادی پور افزود: عملیات رهاسازی برای ۷۸۳ خودرو از برف و تخلیه آب از ۵۹ واحد مسکونی انجام شد.

وی گفت: همچنین سه شهروند نیز شامل ۲ نفر در سیل شهرستان فسا و یک نفر در ریزش آوار در شهرستان منوجان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به توزیع ۳۲ دستگاه چادر، عنوان کرد: ۳ هزار و ۲۰۲ تخته پتو، ۴۰۳ تخته موکت، ۳ هزار و ۱۰۸ کیلوگرم نایلون، ۲۵۰ ست شستشو، ۵۱۴ شعله والور، ۷۸۵ بسته غذایی، ۲ هزار و ۵۷۸ قرص نان، ۷۲ کیلوگرم خرما، هزار و ۶۵۵ قوطی کنسرو، ۶۵۰ کیلوگرم برنج، ۲۴۱ کیلوگرم حبوبات، ۵۶۱ بطری آب معدنی، ۱۸۰ کیلوگرم قندوشکر، ۱۲۰ کیلوگرم روغن و ۳۰۹ بسته بیسکوییت در بین افراد در راه مانده توزیع شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.