| کد خبر: 251106 |

طول بزرگراه‌ های استان یزد تا پایان دولت به یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی گفت: با تکمیل ۳۰۰ کیلومتر از بزرگراه اردکان- چوپانان تا پایان دولت و با توجه به ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه های موجود در استان یزد، مجموع طول بزرگراه های این استان به یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: با تکمیل ۳۰۰ کیلومتر از بزرگراه اردکان- چوپانان تا پایان دولت و با توجه به ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه های موجود در استان یزد، مجموع طول بزرگراه های این استان به یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان یزد در جمع مردم این استان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، به قطعه ۳۰ کیلومتری بزرگراه اردکان - چوپانان اشاره کرد و آن را در راستای شاهراه ۱۴۰۰ کیلومتری شمال به جنوب دانست.

بذرپاش گفت: این مسیر از لحاظ جابجایی بار و مسافر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به تامین اعتبار در سفرهای استانی، بخش بزرگی از این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به قرار گرفتن شرکت های معدنی بزرگ در مسیر بزرگراه اردکان- چوپانان گفت: با توجه به اینکه تکمیل این مسر فواید زیادی برای این شرکت های معدنی دارد، از این شرکت ها نیز برای تامین اعتبارات کمک خواهیم گرفت.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: مردم استان یزد لایق بهترین خدمات هستند و این استان نقش شریانی برای ایران در زمینه حمل بار در حوزه شرق و شمال کشور دارد.

بذرپاش ادامه داد: درصد قابل توجهی از مسیرهای ریلی و بزرگراه های کشور در استان یزد قرار دارد و تا پایان دولت نیز ۳۰۰ کیلومتر از بزرگراه استان یزد را تکمیل خواهیم کرد که به ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه موجود در این استان اضافه خواهد شد و مجموع طول بزرگراه های این استان به یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.