| کد خبر: 251025 |

این جاده بر اثر بارش برف تا بهار ۱۴۰۲ بسته است!

فرماندار شهرستان دنا از مسدود بودن راه ارتباطی سی‌سخت به پادنای استان اصفهان تا بهار ۱۴۰۲ به دلیل بارش بیش از ۲ متر برف خبر داد.

تین نیوز

 فرماندار شهرستان دنا از مسدود بودن راه ارتباطی سی سخت به پادنای استان اصفهان تا بهار ۱۴۰۲ به دلیل بارش بیش از ۲ متر برف خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، کورش درخشان زاده گفت: بارش برف در جاده سی سخت مرکز شهرستان دنا به پادنای استان اصفهان به بیش از دو متر رسیده است که با این شرایط امکان بازگشایی این جاده تا بهار سال آینده وجود ندارد.

وی این جاده را کوهستانی، سخت گذر و ناایمن دانست و ادامه داد: در صورت بازگشایی در این فصل به دلیل کوهستانی و ناایمن بودن تردد در آن خطرناک و خطرآفرین است که با هماهنگی مسئولان هر دو استان فعلاً بازگشایی صورت نمی گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دنا ازخودگذشتگی راهداران در فصل بارش برف و باران را ستودنی دانست و افزود: روزهای برفی و بارانی در کمترین زمان ممکن راه های مواصلاتی اصلی بازگشایی می شوند به گونه ای که تاکنون تردد در جاده ها با مشکل روبه رو نشده است.

درخشان زاده این را هم گفت: در روزهایی که بارش شدید برف داریم جاده ۱۵ روستای کوچک و بزرگ منطقه شبلیز و جلاله از توابع بخش پاتاوه مسدود می شود که به محض پایان بارش، بازگشایی می شوند زیرا اولویت راهداری با راه های اصلی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمبود نیروی انسانی و فرسودگی ماشین آلات از جمله مهم ترین مشکلات راهداری زمستانه در شهرستان دناست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.