| کد خبر: 250993 |

تردد در محورهای چناران فقط با زنجیر چرخ

تردد در محورهای چناران به لحاظ بارش برف و شدت برودت هوا به خصوص در محورهای روستایی فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

تین نیوز

 فرماندار شهرستان چناران گفت: تردد در محورهای چناران به لحاظ بارش برف و شدت برودت هوا به خصوص در محورهای روستایی فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن مه آبادی ضمن تشریح آخرین وضعیت محورهای ارتباطی این شهرستان خاطرنشان کرد: تردد در محورهای چناران به لحاظ بارش برف و شدت برودت هوا صرفا با زنجیر چرخ ممکن است.

وی با بیان اینکه هرچند راه های اصلی شهرستان باز و تردد در آن ها جریان دارد اما در سایر محورهای روستایی تردد صرفاً با زنجیر چرخ ممکن است، از آماده باش تمامی نیروهای خدمات رسان و امدادی و همچنین پلیس راه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی تمامی پیش بینی های لازم در شهرستان اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان چناران عنوان کرد: به رغم اینکه شن و نمک مورد نیاز برای بازکردن جاده در اختیار قرار دارد، اما در حال حاضر کمبود و عمر بالای ماشین آلات راهداری از مهمترین مشکلات است که باید برای خدمات رسانی بهتر به خصوص در مناطق کوهستانی تدابیر لازم از سوی مسئولان استانی اندیشیده شود.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به تعطیلی کارکنان ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها، مراکز آموزش عالی، نهادهای عمومی، مهدکودک ها و مدارس به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مردم درخواست می شود، تا در صورت نداشتن ضرورت از رفتن به سفر اجتناب کنند و انجام امور را به روزهای آتی موکول کنند.

مه آبادی با بیان اینکه تدابیر لازم برای اسکان اضطراری اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچ گونه خسارتی به دلیل بارش برف و برودت هوا متوجه این شهرستان نشده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.