| کد خبر: 250970 |

بارش باران و برف در تهران

امروز در مناطق شمالی تهران شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

تین نیوز

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه برای دو روز آینده خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود، گفت: امروز در مناطق شمالی تهران شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی  با بیان اینکه امروز در نواحی غرب و شمال غرب کشور رگبار برف رخ خواهد داد، اظهار کرد: امروز در گیلان و مازندران شاهد بارش باران نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای امروز در نواحی جنوب غربی و شرق کشور بارش برف و باران را پیش بینی می کنیم افزود: بیشترین بارش های امروز مربوط به جنوب و جنوب شرق کشور می شود.

کارشناس هواشناسی با تاکید بر اینکه بارش ها فردا نیز در نواحی شمال و شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت تصریح کرد: برای فردا تهران، سمنان، اصفهان و برخی نواحی مرکزی کشور رگبار پراکنده همراه با وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.

رفیعی با بیان اینکه سواحل غربی در یای خزر تا روز شنبه شاهد بارش باران و برف خواهند بود، افرود: روز پنجشنبه پدیده غالب در نواحی شرقی کشور وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ماندگاری هوای سرد تا روز جمعه خواهد بود ادامه داد: هم وطنان در مصرف برق و گاز خانگی صرفه جوبی لازم را داشته باشند.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه برای دو روز آینده خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود اعلام کرد: امروز در مناطق شمالی تهران شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

رفیعی بیشینه دمای تهران را ۶ درجه و کمینه دما را صفر درجه اعلام کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.