| کد خبر: 250945 |

عضو شورای شهر مشهد :

۷۰ درصد آلودگی هوای مشهد ناشی از حوزه حمل‌ و نقل است

رئیس کمیسیون عمران، حمل نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیش از ۷۰ درصد آلودگی هوای شهر مشهد از حوزه حمل و نقل است و درمان این مشکل، استفاده از ناوگان حمل‎ و نقل عمومی، از جمله اتوبوس است؛ به میزانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از وسایل شخصی پرهیز کنیم، به نفع شهر و فرزندان خودمان است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیش از ۷۰ درصد آلودگی هوای شهر مشهد از حوزه حمل و نقل است و درمان این مشکل، استفاده از ناوگان حمل‎ ونقل عمومی، از جمله اتوبوس است؛ به میزانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از وسایل شخصی پرهیز کنیم، به نفع شهر و فرزندان خودمان است.

به گزارش تین نیوز از ایلنا،  ایمان فرهمندی با بیان اینکه زحمت اصلی سازمان اتوبوسرانی بر دوش رانندگان اتوبوس است، اظهارکرد: اتوبوسرانی، شغلی برای امروز نیست، بلکه شغلی برای فرداست؛ اگر نقش آفرینی شما عزیزان نباشد، آینده غیرقابل تحملی از جنبه آلودگی هوا و محیط زیست و ... خواهیم داشت.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد آلودگی هوای شهر مشهد از حوزه حمل و نقل است و درمان این مشکل، استفاده از ناوگان حمل‎ ونقل عمومی، از جمله اتوبوس است؛ به میزانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از وسایل شخصی پرهیز کنیم، به نفع شهر و فرزندان خودمان است.

فرهمندی گفت: برهمین اساس، اتوبوسرانی، فراتر از یک شغل پرفشار و سخت، خدمتی مقدس است چراکه آینده شهر و کشور را تضمین می کند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه رانندگان اتوبوس با رانندگی صحیح، رعایت اخلاق خوب و برخورد مناسب و صبر و تحمل بالا، به تحقق آینده بهتری برای شهر کمک می کنند، تصریح کرد: این نوع رفتار و اقدامات، موجب تشویق بیشتر مردم به استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی می شود و لذا شایسته تقدیر هستید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.