| کد خبر: 250940 |

با اجرای طرح کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان اتوبوسی؛

۲۳۱ دستگاه ناوگان اتوبوسی در خراسان شمالی کنترل شد

طرح کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان اتوبوسی طی یک هفته (۱۰ تا ۱۶ دی) انجام و ۲۳۱ دستگاه ناوگان در خراسان شمالی بازدید و کنترل شد.

تین نیوز

طرح کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان اتوبوسی طی یک هفته (۱۰ تا ۱۶ دی) انجام و ۲۳۱ دستگاه ناوگان در خراسان شمالی بازدید و کنترل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از ۲۳۱ دستگاه ناوگان بازدیده شده، ۴۸ دستگاه مربوط به سایر استان ها و ۱۸۱ دستگاه مربوط به این استان است.

محمد مشتری افزود: با اجرای طرح کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان اتوبوسی در خراسان شمالی، ۳۱ تخلف احصا شد که ۶ مورد مربوط به ناوگان این استان و ۲۵ مورد مربوط به ناوگان هایی است که از مبادی سایر استان ها حرکت کردند.

وی با اشاره به این که این طرح با توجه به تماس ها و گزارش های مکرر مسافران ناوگان عمومی اتوبوسی مبنی بر تاخیر زیاد این ناوگان در مبدا و حین سفر به مدت یک هفته در سراسر کشور اجرا شد، اظهارکرد: برگزاری ۶۲ شیفت طی ۶ روز در پلیس راه های شهرستان های استان، پارک سوارهای خروجی شهر و پایانه های عمومی مسافری و اختصاصی شرکت ها از جمله اقدامات انجام شده در اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح وجود و یا نصب مجدد برچسب های اطلاع رسانی سامانه ۱۴۱، نرخ نامه و کارت مشخصات راننده در داخل ناوگان اتوبوسی بررسی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.