| کد خبر: 250734 |

استقبال از ورود بخش خصوصی به چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی خودروها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  جلال بهرامی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل ستاد معاینه فنی بر تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، تأکید کرد و گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.

بهرامی، ضمن قدردانی از زحمات سید رضا مفیدی، مدیرعامل سابق ستاد معاینه فنی و آرزوی عاقبت به خیری برای وی، افزود: جابه جایی مدیران به علت سو مدیریت یا نقصان در عملکرد نبوده و تلاش می شود از حضور و توانایی مدیران در دیگر حوزه های مدیریت شهری به نحو شایسته استفاده شود.

انتصاب شادی مالکی به عنوان مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران

وی استماع نظرات و تکریم مدیران و کارکنان را یک اولویت برشمرد و گفت: مدیریت شهری تمام تلاش خود را در جهت رعایت حقوق همکاران این مجموعه به کار می گیرد و علاوه بر این، برای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده شده و راه برای حضور این بخش در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی هموار شود.

بهرامی با تأکید بر اهمیت خروج یک مجموعه از تک محصولی و تک خدماتی بودن و تعریف محصولات و خدمات جدید برای آن، افزود: ایجاد فضای واقعی رقابت برای حضور بخش خصوصی، می تواند هم آثار و برکات خیر برای شهر و شهروندان داشته باشد و هم هزینه های شهرداری تهران را کاهش دهد.

در ادامه این مراسم، شادی مالکی، مدیرعامل جدید ستاد معاینه فنی، مطالعه تاریخچه ستاد معاینه فنی را گویای تلاش اثربخش و موفق این مجموعه در راستای تحقق اهداف شهرداری تهران و حفظ جان و سلامت شهروندان دانست و گفت: بی شک، خدمت رسانی این مجموعه با همکاری و تعامل کارکنان آن و با احصای مسائل و مشکلات، توسعه زیرساخت ها، تکمیل و ساده سازی فرآیندها، افزایش ظرفیت پذیرش و توسعه کیفی خدمات با حمایت معاون شهردار تهران، قابل ارتقاست و امیدوارم گامی مؤثر در جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان برداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.