| کد خبر: 250710 |

تشکیل ۹۰ پرونده حقوقی علیه متصرفان اراضی ملی استان اصفهان

میرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تشکیل ۹۰ پرونده حقوقی علیه متصرفان اراضی ملی استان اصفهان گفت: در راستای مبارزه با زمین خواری، امسال یکهزار و ۴۸ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال اخذ شده است.

تین نیوز

میرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تشکیل ۹۰ پرونده حقوقی علیه متصرفان اراضی ملی استان اصفهان گفت: در راستای مبارزه با زمین خواری، امسال یکهزار و ۴۸ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال اخذ شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در سالجاری با تلاش های انجام شده ۹۰ مورد طرح دعوی و پرونده حقوقی علیه متصرفان اراضی ملی استان اصفهان تشکیل شده است.  

وی افزود: این متصرفان به بیش از ۱۰۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی این استان دست درازی نموده اند که خوشبختانه با پیگیری های بعمل آمده زمین ها شناسایی و اقدامات قانونی در حال انجام است.  

مدیدکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تثبیت مالکیت اراضی ملی و رسیدگی قاطع با موضوع زمین خواری از اولویت های کاری این اداره کل است، عنوان کرد: با پیگیری های حقوقی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و با حمایت جدی دستگاه قضایی، امسال یکهزار و ۴۸ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال اخذ شده است.  

وی افزود: این آرا مربوط به پرونده های مهم و حساس اختلافی این اداره کل با متصرفان و زمین خوارانِ ۱۲۳ هزار و ۲۰۹ هکتار از اراضی ملی در سطح استان اصفهان بوده است.    

قاری قرآن خاطرنشان کرد: با فعالیت های در حال انجام و پشتکار یگان حفاظت اراضی استان اصفهان همچنین تعامل بسیار مثبت اداره کل راه و شهرسازی با مجموعه قضایی استان شاهد توفیقاتی ارزنده در حوزه حفاظت از این اراضی ملی ارزشمند هستیم.  

وی بر اراده جدی و محکم این اداره کل در حفاظت از انفال تاکید کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچکترین اغماضی نخواهد داشت.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.