| کد خبر: 250638 |

تداوم اجرای طرح زوج و فرد از در منزل در تهران

تین نیوز

«سردار محمد حسین حمیدی» رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره منع تردد خودروها از در منزل گفت: طرح زوج و فرد از در منزل براساس مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوا از روز شنبه در تهران اجرایی شده است و خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شوند.

وی درپاسخ به این سوال که این طرح تا چه زمانی اجرا خواهد شد، ادامه داد: تا زمانی که مصوبه کارگروه کاهش آلودگی در این خصوص وجود داشته باشد اجرای طرح زوج و فرد از در منزل ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا این اجرای این طرح تاثیری در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت، گفت: به صورت مقطعی این اقدامات می‌تواند در کاهش آلودگی هوا در شهر تاثیرگذار باشد اما به صورت درازمدت خیر و باید دراین خصوص تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

سردار حمیدی همچنین در خصوص ترافیک در ساعات اولیه شب گفت: طرح ترافیک در ساعت 6 عصر به پایان می‌رسد و ما با موجی از سفر در این ساعت از شب مواجه هستیم و این امر طبیعی است چراکه کاربران ترافیک یا از محدوده خارج و یا به محدوده طرح وارد می‌شوند.

وی ادامه داد: اما بعد از آن یعنی حدود ساعت 8 شب ترافیک مناسب در خیابان‌ها است. در واقع از ساعت 6 تا 8 شب به دلیل پایان طرح ترافیک و تردد خودروها با پیک ترافیک در این ساعت مواجه هستیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: نمودارهارهایی که براساس سامانه‌های سطح شهر ترسیم می‌شود نشان می‌دهد که علیرغم اینکه با افزایش سفرها در سال 1401 مواجه بوده‌ایم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بدون احتساب شرایط کرونایی و قبل از کرونایی شرایط خیلی بهتری داریم.

سردار حمیدی همچنین درباره برخورد با متخلفانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو یا موتورسیکلت کرده‌اند گفت: با این افراد برخورد و متخلفان به دادگاه معرفی شده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.