در ۹ ماهه اول سال جاری انجام شد؛
جابهجایی بیش از ۲ میلیون ۹۷۵ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ازجابجایی ۲میلیون ۹۷۵ هزار و ۶۹۰ مسافر در استان از ابتدای سال تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد و عنوان نمود : این میزان که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تعداد۲میلیون ۷۴۹ هزار و ۹۴۱ نفرمسافر حدود (۸ درصد) افزایش داشته است .
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ازجابجایی ۲میلیون ۹۷۵ هزار و ۶۹۰ مسافر در استان از ابتدای سال تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد و عنوان نمود : این میزان که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تعداد۲میلیون ۷۴۹ هزار و ۹۴۱ نفرمسافر حدود (۸ درصد) افزایش داشته است .
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، عیسی خادمی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: جابجایی ۲میلیون و۹۷۵ هزار و ۶۹۰ نفر مسافر در قالب ۵۸۷ هزار و ۹۷۴ سفر انجام شده است و از این تعداد مسافر؛ تعداد۹۳۳ هزار و ۱۶۴ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس و۶۴۴ هزار ۷۴۹ نفر با مینی بوس و ۱میلیون و ۳۹۷ هزار و ۷۷۷ نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.
وی افزود: فعالیت غیر مجاز سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و... در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است، توصیه میگردد از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیتهای فراوانی همچون امنیت سفر ، رانندگان حرفه ای ، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند ، ایمنی سفر و رانندگان حرفه ای و... هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل استفاده کنند.
خادمی ضمن اعلام این مطلب بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در جابجایی مسافر تاکید کرد و افزود: سیاست این اداره کل، حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بخش جا بجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت بر بستر وب به آن ها ارائه می گردد و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است.
خادمی گفت: در سیستم حملونقل زمینی ، شرکتهای مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران خود مسئولیتهایی دارند و موظف به رعایت قوانین حمل ونقل هستند.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان اظهار کرد: در مازندران۲۱۰ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند.
وی در پایان افزود: مسافران میتوانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانههای مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافربین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و درصورت لزوم درکمیسیونهای مربوط به تخلف شرکت ، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی گردد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.