| کد خبر: 250596 |

◄ وقتی شیپور نوسازی کامیون ها از دهانه گشاد نواخته شد

پیشنهاد واردات ناوگان زیر سه سال کارکرد اروپایی از زمانی آغاز شد که بحث نوسازی ناوگان به میان آمد.

تین نیوز

پیشنهاد واردات ناوگان زیر سه سال کارکرد اروپایی از زمانی آغاز شد که بحث نوسازی ناوگان به میان آمد.

به گزارش تین نیوز ، دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: طرح های مختلفی در این زمینه در دولت های قبلی یکی یکی مسکوت ماند تا اکنون به این نقطه رسیدیم که حجم ناوگان فرسوده بالا رفته است.

خداداد بکرانی در شبکه های اجتماعی عنوان کرد: در حال حاضر، بدون توجه به قوانین و مقررات وضع شده،  تعداد زیادی ناوگان حمل کالا وارد گمرکات شده که بیانگر عدم نظارت دستگاه های نظارتی و ورود دلالان بازار در این حوزه است.

بیشتر بخوانید:

او بیان کرد:  تا قبل از اجرای طرح نوسازی ناوگان سنگین، واردات عمده و حتی واردات ناوگان زیر سه سال کارکرد اروپایی و در کل وارادتی وجود نداشت و تامین ناوگان از طریق خودروسازان سنگین صورت می گرفت که یا مونتاژ می کردند و یا خودشان انحصارا وارد کننده بودند.

بکرانی ادامه داد: معضل فرسودگی ناوگان موجب شد مسئولان به جای طرح های پیشنهادی مربوط به نوسازی ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای به فکر واردات ناوگان اروپایی زیر سه سال کارکرد (واردات کامیون دست دوم اروپایی) بیافتند وچنین پیشنهاداتی را ارائه کنند تا موانع پیش روی نوسازی ناوگان برطرف شود و از طرفی، از ناوگان فرسوده نیز نجات پیدا کنند.

این فعال صنفی با تاکید بر این که قاعدتا وقتی طرح نوسازی ناوگان در میان است لازم است اول فرسوده سواران و ناوگان فرسوده مورد توجه قرار گیرد و در در مرحله بعدی واردات، گفت: متاسفانه به جای اینکه مسئولان امر گام به گام در اجرای این طرح قدم‌ بردارند، شیپور نوسازی ناوگان را برعکس و از دهانه گشاد آن نواختند و مشکلات و معضلات جدیدی به جامعه و حمل و نقل تحمیل کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    کمی هم درمورد اجرایی نشدن سختی کاروبه سرانجام نرسیدن هشت سال 72تا80که الان نصف سابقه موجوداست بیان نماید که چه کاری انجام داده اید