| کد خبر: 250550 |

◄ بازداشت مدیرکل انتصابی محمد اسلامی وزیر اسبق راه، در مازندران

سید محمد نظری مدیرکل انتصابی محمد اسلامی وزیر اسبق راه و شهرسازی است که به واسطه مدت زمانی که در استان مازندران استاندار بود توجه ویژه ای به این استان داشت.

تین نیوز

در حالی که خبرگزاری های رسمی از بازداشت مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران پس از احراز تخلف‌ های متعدد مالی خبر داده اند، برخی فعالان حمل و نقل جاده ای کالا در شبکه های اجتماعی به انتقاد از به کارگیری افراد متخلف در ارگان های دولتی پرداختند.

به گزارش تین نیوز ، بازداشت مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بر اساس آنچه رسانه ها منتشر کرده اند:  پس از دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر تخلفات مالی گسترده مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران صورت گرفته است و با‌ رصد و نظارت نیروهای امنیتی و جمع‌آوری اسناد، مدارک و احراز تخلف‌های متعدد در این اداره‌ کل، با صدور دستور قضایی، این مدیرکل از سوی سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه پاسداران ‌بازداشت شد.

به دنبال انتشار این خبر، برخی رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا، در شبکه های اجتماعی به این خبر واکنش دادند.

رانندگان و کامیونداران تصویری از  مدیرکل راه و شهرسازی مازندران را منتشر کرده که در توضیح آن نوشته شده است: توجه شمارا جلب می‌ کنم به تابلویی که مدیرکل به بالای سرش زده است. جمله‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی «شرط شهید شدن شهید بودن است» و لعنت بر چنین مدیر ... و منافقی که کلامی را به اتاقش زده و هر روز مقابل چشمانش هست ولی خودش خلاف آن را ‌انجام می‌ دهد! یقین دارم شهدا و حاج قاسم عزیز یقه تو را به خاطر این خیانت در قیامت خواهند گرفت.

یکی دیگر از رانندگان کامیون نیز نوشت: وقتی ارزش ها عوض شوند، عوضی ها با ارزش می شوند.

سید محمد نظری کیست؟

سید محمد نظری مدیرکل انتصابی محمد اسلامی وزیر اسبق راه و شهرسازی است که به واسطه مدت زمانی که در استان مازندران استاندار بود توجه ویژه ای به این این استان و انتصابات آن داشت.

محمد اسلامی در آذر ماه سال 1397 سید محمد نظری را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی مازندران انتخاب کرد.

در حکم محمد اسلامی آمده بود: «با سلام، با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مازندران منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با عنایت به سیاست‌ های ابلاغی مقام معظم رهبری و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست‌ های دولت تدبیر و امید و با رعایت قوانین، آئین‌ نامه‌ها و دستور العمل‌ های ابلاغی، از طریق به کارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت‌ های موجود در استان نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌ های محوله در حوزه مسکن و شهرسازی با اولویت بازآفرینی شهری و تولید مسکن و توسعه حوزه حمل و نقل و تامین زیرساخت‌ های مربوط، مراقبت‌ های ویژه به عمل آورده و در تعامل با مسئولان محلی و در راس آن استاندار محترم و ارتباط منظم با شهرداران اهتمام ویژه بعمل آورید.

امید است در سایه توجهات حضرت باری تعالی در خدمت به مردم شریف استان در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.»

سیدمحمد نظری قبل از مسئولیت مدیرکلی استان، در سمت مدیریت ساخت و توسعه راه‌های مازندران مشغول به فعالیت بوده است. وی اهل شهرستان سوادکوه میباشد و دارای مدرک کارشناسی ارشد راه با 25 سال سابقه کار در مسئولیت‌های رئیس اداره راه و ابنیه فنی، رئیس اداره راه آمل و هراز، رئیس اداره نظارت بر راهسازی و رئیس اداره بررسی طرح‌های مسکن مشغول کار بوده است.

طبق اطلاعات فوق سابقه سوابق وی تا زمان حاضر حدود 30 سال بوده است.

 

بازدید+مدیرکل+راه+و+شهرسازی+مازندران
عکس مربوط به ابتدای زمان انتصاب سید محمد نظری است که تفاوت فاحشی با چهره جدیدش دارد
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 3

    این بازداشت های عادی است و بعد از بررسی ممکن است فرد بدون هیچ اتهامی آزاد شود. لذا به انتشار این خبر توسط رسانه ها دلیل خاطس بودن فرد نیست.