| کد خبر: 250359 |

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

تداوم بارش ها تا پایان هفته در کشور/بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارندگی تا پایان هفته در کشور از بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر خبر داد و برای تهران نیز هوایی بارانی را پیش‌بینی کرد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارندگی تا پایان هفته در کشور از بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر خبر داد و برای تهران نیز هوایی بارانی را پیش بینی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایشگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی را برای امروز پنجم دیماه و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: امروز در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و در برخی از مناطق خراسان رضوی بارش باران رخ می دهد که در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف تداوم دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز دریای خزر مواج و متلاطم است. در جنوب کشور نیز در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی شده است. فردا بارش در مازندران، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی ادامه خواهد یافت و علاوه بر آن با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، فردا در خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، غرب یزد و کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی شده است. در مناطق سردسیر این استان ها، بارش برف است.

گودرزی با اعلام اینکه فردا جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز نیز رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید دارند، توضیح داد: چهارشنبه بارش ها در کشور تداوم دارد و در نوار شمالی بارش ها کاهش می یابد. برای پنجشنبه مجدد با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل دریای خزر، بارش در این مناطق آغاز می شود که این شرایط حاکی از آن است که بارش ها تا روزهای پایانی هفته در کشور تداوم دارد.

به گفته وی، تهران نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی وزش ملایم باد دارد که فردا نیز بارش های پراکنده در پایتخت ادامه خواهد یافت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بویین زهرا، میان دشت، وکوهرنگ با دمای کمینه ۱۷ درجه زیرصفر سردترین منطقه کشور و جزیره ابوموسی و چابهار با ۲۸ درجه بالای صفر گرم ترین مناطق کشور ثبت شدند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.