| کد خبر: 250338 |

محتشمی‌پور خبر داد

سورن پلاس به ناوگان حمل و نقل عمومی پیوست

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌ها برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز فرایند نوسازی تاکسی ها برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سید علی محتشمی پور از آغاز فرایند نوسازی تاکسی های فرسوده برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد و با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران گفت: از اهم اهداف نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، می توان به بهبود کیفیت هوا، کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی سفر و زیبایی بصری شهر اشاره کرد.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران خاطرنشان کرد: وقفه هشت ماهه ایجاد شده در فرایند نوسازی ناوگان به واسطه حذف خودروی سمند و پژو ۴۰۵ از سبد تولیدی شرکت ایران خودرو و عدم تأیید خودروی سورن توسط سازمان ملی استاندارد به دلیل برخی از نواقص بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: با اشاره به رفع مشکلات فوق و صدور تائیدیه های لازم برای شماره گذاری خودروی سورن با کاربری تاکسی، طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو ۵ با قیمت حدود ۲۷۴ میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.

محتشمی پور در پایان افزود: مدت زمان تحویل خودروها پس از تکمیل وجه، حداکثر سه ماه است و متقاضیان نوسازی خودروی فرسوده تاکسی می بایست ضمن دارا بودن پروانه معتبر تاکسیرانی، با ثبت نام اولیه در سامانه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و پس از آن مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی نسبت به ثبت نام نهایی به صورت نقدی اقدام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هموطن 0 0

    تاکسی سورن دوگانه زیباست