| کد خبر: 250336 |

سفیر مقاوم سازی و بازسازی از شهرستان بم:

مدیریت بحران یک اصل اساسی در حوادث است

سفیر مقاوم سازی و بازسازی از شهرستان بم، بر لزوم مدیریت در مواقع بحرانی تاکید کرد و گفت: باید مدیران به این مهم تاکید جدی داشته باشند.

تین نیوز

سفیر مقاوم سازی و بازسازی از شهرستان بم، بر لزوم مدیریت در مواقع بحرانی تاکید کرد و گفت: باید مدیران به این مهم تاکید جدی داشته باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، مصطفی زینت بخش سفیر مقاوم سازی و بازسازی از شهرستان بم صبح روز شنبه در اولین جلسه نشست تخصصی بم، سفیر نوسازی، رویدادی که در ۱۰۰ شهر و در استان زنجان در شهرستان خرمدره در حال برگزاری بود، گفت: بعد از ۱۹ سال مجموعه مدیریت شهری بم تدابیری اتخاذ کردند تا در ۳۱ استان این نشست برگزار شود.

وی اظهار کرد: حادثه برای همه ماست و باید آمادگی در برابر حوادث مد نظر ارگان های خدمات رسان باشد.

سفیر مقاوم سازی و بازسازی از شهرستان بم گفت: باید ساخت واحدهای مسکن با کیفیت و مقاوم برای مردم ساخته شود و  احساس مسئولیت در ساخت مسکن داشته باشیم.

زینت بخش با بیان اینکه در شهرستان خرمدره در مواقع بحرانی و حوادث آیا اسکان اضطراری پیش بینی شده است و مدیران آگاهی مدیریت لازم را دارند، اظهار کرد: باید سناریو و برنامه کارشناسی شده در مواقع زلزله پیش بینی شود.

وی بر لزوم مدیریت در مواقع بحرانی تاکید کرد و ادامه داد: مدیریت حرف اول را در حوادث می زند و باید مدیران به این مهم تاکید جدی داشته باشند.

سفیر مقاوم سازی و بازسازی از شهرستان بم تصریح کرد: امروز شهر بم به یک شهر پایدار و زنده تبدیل شده است و امروز بسته های تشویقی و معافیت ها مورد تاکید رئیس جمهور است که در این راستا اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

زینت بخش تاکید کرد: همراهی مردم با دولت باعث موفقیت در کارها می شود ودر این راستا اطلاع رسانی معافیت ها و بسته های تشویقی و جذب اعتبارات فرصت است و باید مدیران شهرستانی از این فرصت استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.