| کد خبر: 250335 |

برگزاری مانور مشترک دستگاه های امداد جاده ای استان اصفهان همزمان با روز راهدار

به مناسبت فرا رسیدن یک دی ماه روز راهدار و آغاز راهداری زمستانه مانور مشترک دستگاه های امداد جاده ای استان اصفهان به میزبانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان برگزار شد.

تین نیوز

به مناسبت فرا رسیدن یک دی ماه روز راهدار و آغاز راهداری زمستانه مانور مشترک دستگاه های امداد جاده ای استان اصفهان به میزبانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ به مناسبت فرا رسیدن روز راهدار و آغاز راهداری زمستانی، مانوری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل دفتر فنی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری، رئیس پلیس راهور استان، رئیس جمعیت هلال احمر استان، رئیس اداره مدیریت بلایا و پایش مراقبت های درمانی اورژانس استان، رئیس آزمایشگاه مکانیک خاک استان و مسئولین سایر دستگاه های امدادرسان جاده ای برگزار شد.

فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در آیین برگزاری این مانور ضمن تبریک فرا رسیدن روز راهدار، اظهار کرد: عملیات راهداری زمستانه با حضور ۷۵۰ راهدار و ۵۵۰دستگاه ماشین آلات راهداری آغاز شده است.

دادخواه با تقدیر از همکاری دستگاه های امداد جاده ای استان اصفهان برای خدمت رسانی به مردم، تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم در طول بیش از ۱۱ هزار کیلومتر از راه های استان در سایه همدلی و همکاری امکان پذیر است.

وی گفت: برگزاری مانورها ضمن تقویت همکاری بین بخشی، آمادگی و نظم خدمت رسانی به مردم در زمان بحران را افزایش خواهد داد.

دادخواه خاطرنشان کرد: در طرح راهداری زمستانه استان اصفهان، ۴۶ راهدارخانه و بالغ بر ۷۵۰ نفر پرسنل مجرب راهداری و پشتیبانی و ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات زمستانه فعال هستند و به خصوص در گردنه های صعب العبور و مناطق برفی عوامل طرح راهداری زمستانه مستقر شده اند.

دادخواه با اشاره به راهداران بدون مرز که شهرستان های مجاور به یکدیگر کمک می کنند، توضیح داد: به تناسب حوزه جغرافیایی استان ها ماشین آلات برای عملیات راهداری زمستانه پیش بینی شده و در کنار آنها ماشین آلات ستادی به صورت آماده باش جهت اعزام به مناطق مورد نیاز پیش بینی شده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.