| کد خبر: 250331 |

در ۹ماهه گذشته انجام شده است؛

صدور بیش از ۳۵ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین از صدور بیش از ۳۵ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین از صدور بیش از ۳۵ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، مهدی آزاد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین در بازدید از شرکت های حمل ونقل این شهرستان با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته ۸۶۱ هزار تن کالا در این شهرستان جابجا شده گفت: ۲۴ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان نمین در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۷ هزار و۲۶۳ نفر مسافر توسط دو شرکت مسافربری از شهرستان نمین جابجا شده اند تصریح کرد: وضعیت حمل ونقل کالا در این شهرستان عادی و روان است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی وظیفه راهداری دانست و اظهار کرد: با انجام  ۳۸۰ مورد گشت راهداری در محورها تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم  راه نسبت به شناسایی و توقف ۹۱ مورد ساخت و ساز غیر مجازاقدام شده، ۳۴ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۱۹ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

آزاد در جهت ارتقای ایمنی راه ها، لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان را با استفاده از ۲ هزار و۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم در ۹ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: پل زیر گذر ورودی جدید نمین با ۱۰۰ تن آسفالت رگلاژی شده است.

وی اصلاح و بازسازی ۱۳۵ شاخه از گاردریل، ایمن سازی ۷۶۰ مورد تیر های روشنایی با دپو خاکریز، رنگ آمیزی ۲۰۲ متر مربع از سرعت کاهها، جمع آوری و باز سازی ۵۲۸ عدداز تابلوهای فرسوده، شستشوی۲۴ هزار و ۷۶۰عدد تابلو، انجام ۸۶۵ کامیون ریزش برداری و ۱۸۵ کیلو مترعملیات پاکسازی زباله را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۹ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین از تسطیح و رگلاژ بیش از ۷۰۰ کیلومتر از حریم راههای این شهرستان در ۹ ماهه گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده راهداران ۱۷ کیلومتر عملیات شانه سازی در راههای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام داده اند.

آزاد گفت: با هدف ایمن سازی ۲۱۶ کیلومتراز محورهای مواصلاتی شهرستان نمین در ۹ ماهه گذشته خط کشی شده است.

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد، افزود: از این مقدار ۴۵کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.