| کد خبر: 250321 |

برنامه ریزی یک استان چین برای توسعه صنایع مرتبط با متاورس

استان ژجیانگ در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده است که تصمیم دارد صنایع مرتبط با متاورس را تا سال ۲۰۲۵ میلادی به ارزشی بیش از ۲۸.۷ میلیارد دلار (۲۰۰ میلیارد یوان) توسعه دهد!

تین نیوز

استان ژجیانگ که در شرق کشور چین (و در مجاورت دریای شرقی چین) قرار گرفته است و مرکز آن نیز شهر هانگژو است، در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده است که تصمیم دارد صنایع مرتبط با متاورس را تا سال ۲۰۲۵ میلادی به ارزشی بیش از  ۲۸.۷ میلیارد دلار (۲۰۰ میلیارد یوان) توسعه دهد! جالب است بدانید مقامات چینی، متاورس را به عنوان یک صنعت جدید و آینده نگر پذیرفته اند.

به  گزارش تین نیوز از شبکه های اجتماعی، هانگژو مرکز استان ژجیانگ، یازدهمین شهر ثروتمند دنیا، بهترین شهر تجاری چین و یکی از یکصد شهر برتر دنیا براساس فهرست جهانی مراکز مالی می باشد! همچنین علی_بابا به عنوان بزرگ ترین شرکت چین که بیش از صد هزار نفر کارمند دارد، در این شهر مستقر شده است!

نقشه راه جدید منتشر شده برای سال های ۲۰۲۳-۲۰۲۵ بر چند هدف از جمله ایجاد یک اکوسیستم صنعتیِ پایدار و همچنین یک زنجیره تامین کامل متاورسی، تمرکز بر پیشبرد نوآوری ها و ترویج کاربردهای متاوس در صنایع مختلف از جمله سرگرمی ، تجارت الکترونیک، طراحی محصول و توسعه شهری و حتی پزشکی تمرکز دارد.

دولت منطقه ای استان ژجیانگ برای نیل به این مقصود، تصمیم به حمایت گسترده از ۵۰ شرکت فعال در حوزه های AR ، VR ، XR ، AI دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.