| کد خبر: 250313 |

تردد در محورهای مواصلاتی فارس عادی و برقرار است

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اعلام کرد که علی‌رغم بارش باران در نقاط مختلف استان به ویژه شمالی و غربی، اما تردد در محورهای مواصلاتی عادی و برقرار است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد: علی رغم بارش باران در نقاط مختلف استان به ویژه شمالی و غربی، اما تردد در محورهای مواصلاتی عادی و برقرار است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا راستیار در خصوص آخرین وضعیت راه های استان فارس ، بیان کرد: تا ساعت ١٣ بعد از ظهر امروز شنبه سوم دی ماه، براساس اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند جاده ای و گزارش اعلام شده از همکاران راهداری مستقر در محورها، باراش باران در محورهای منتهی به شیراز، قیر کارزین، مرودشت، پاسارگاد، نورآباد - فیروزآباد، فراشبند، زرین دشت، ارسنجان و بختگان جریان داشته است.

او ادامه داد: همچنین شاهد بارش برف در محورهای منتهی به اقلید (سده وآسپاس)، سپیدان، آباده (خسروشیرین و ایزدخواست)، خرم بید، کامفیروز و گردنه کولی کش هستیم.

مدیرکل راهداری فارس با اشاره به بروز مه گرفتگی در محور تنگ ابوالحیات اعلام کرد که وضعیت جوی در سایر محورهای استان نیمه ابری تا تمام ابری گزارش شده است.

به گفته راستیار؛ انواع عملیات های راهداری زمستانی شامل برفروبی، گشت زنی، استقرار اکیپ های راهداری و نمک پاشی (آمادگی به دلیل کولاک و یخبندان پس از بارش ) در محورهای مواصلاتی شهرستان های ذکر شده مورد توجه و اجرای راهداران است.

او از هموطنان خواست از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی، لباس گرم و دیگر ملزومات لازم را به همراه داشته باشند.

راستیار عنوان کرد: هموطنان می توانند برای کسب هرگونه اطلاعات در خصوص راهها با مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با شماره ۱۴۱ تماس حاصل بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.