| کد خبر: 250306 |

حمل و نقل، مادر صنایع و اقتصاد کشور است

از استان هرمزگان در بحث حمل و نقل جاده‌ ای به عنوان پایتخت حمل‌ و نقل کشور نام برده می شود.

تین نیوز

 مدیرکل دفتر مدیریت نگهداری حریم راه این سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان هرمزگان ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام گفت: از استان هرمزگان در بحث حمل و نقل جاده ای به عنوان پایتخت حمل ونقل کشور نام برده می شود.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید احمد هاشمیان با اشاره به مشکلات رانندگان در حوزه حمل و نقل گفت: عمده بار حمل و نقل کشور که بیش از ۹۰ درصد است، بر دوش رانندگان کشورمان است و راه های استان هرمزگان جوابگو موقعیت حمل و نقل کشور نیست.

وی به عملکرد استان هرمزگان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره کرد و افزود: عملکرد سال جاری استان هرمزگان در بحث حمل و نقل و جابه جایی کالاهای اساسی و مواد اولیه صنایع نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شد که در واقع در حجم کالاها و درآمد حاصل برای سازمان راهداری و حمل و نقل شاهد رشد آن بودیم.

مدیر کل دفتر مدیریت نگهداری حریم راه سازمان ضمن اظهار امیدواری برای آینده راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: امید است با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی پیش رو، بازهم به همین نسبت رشدهای قابل ملاحظه ای در بحث زیرساخت ها علی الخصوص بخش های آزادراهی و بزرگراهی شاهد باشیم.

وی در پایان گفت: همانطور که می دانید حمل و نقل مادر همه صنایع و رشد اقتصادی کشور است؛ اگر حمل و نقل رشد کند، طبیعتا شاهد رشد بیش از پیش اقتصاد و صنایع کشور خواهیم بود.

این گزارش می افزاید منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس به تشریح وضع فعلی حمل و نقل و کریدورهای شرق به غرب هرمزگان پرداخت.

گفتنی است مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری با حضور مدیرکل دفتر مدیریت نگهداری حریم راه سازمان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان و جمعی از مدیران و معاونان ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی استان برگزار و از تعدادی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان تجلیل شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.