| کد خبر: 250179 |

اهدای کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت روستای سرابِ میله‌سر

در جهت ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت، کلاس آموزشی و کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران روستای سرابِ میله‌سر، شهرستان اسلام آبادغرب اهدا شد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در جهت ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت، کلاس آموزشی و کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران روستای سرابِ میله سر، شهرستان اسلام آبادغرب اهداء شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،  فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار کرد: در هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" و در راستای ارتقای ایمنی موتورسیکلت سواران، برنامه ریزی های انجام شده که با اهداءکلاه ایمنی در جهت فرهنگ سازی استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی مثمرثمر بود.

وی افزود: بیشتر تصادفات در راه های روستایی مربوط به موتورسیکلت سواران است، لذا در جهت نظم بخشی و ارتقاء ایمنی موتورسواران روستای سرابِ میله سر در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب با اهداء ۴۰ عدد کلاه ایمنی، ۱۶۰ عدد شبرنگ موتورسیلکت، ۸۰ عدد شبرنگ ادوات کشاورزی انجام شد.

کرمی گفت: مهمترین طرح هایی که در راستای کاهش حوادث مرتبط با استفاده از موتورسیکلت اجرا می شود به برگزاری دوره های آموزشی درمحل اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به ضرورت آشنایی راکبین موتورسیکلت راه های روستایی با مقررات و آموزه های بهره مندی از این وسیله نقلیه، ضمن هماهنگی های انجام شده نسبت به تشکیل کلاس های آموزشی در محل با حضور کارشناسان ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و افسران آموزشی پلیس راه اقدام می شود.

وی با یادآوری این مهم؛ که براساس آمار متقن عمده حوادث منجر به فوت راکبین موتورسیکلت به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی بوده اظهار داشت: توزیع کلاه ایمنی دربین راکبین موتورسیکلت به صورت رایگان انجام می شود و امید است نسبت به استفاده از آن جدی و ساعی باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.