| کد خبر: 250177 |

پاسخگویی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مردم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در مرکز مدیریت راه های این اداره کل حضور یافت و از طریق سامانه گویای ۱۴۱، به طور مستقیم پاسخگوی درخواست های مردم شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در مرکز مدیریت راه های این اداره کل حضور یافت و از طریق سامانه گویای ۱۴۱، به طور مستقیم پاسخگوی درخواست های مردم شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: کارشناسان سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به کاربران جاده ای هستند و پس از دریافت اطلاعات، اقدام به ثبت و ارسال پیامک به کاربر تماس گیرنده و اطلاع رسانی به مسئولان مربوطه می کنند.

وی افزود: اطلاع رسانی درخصوص انسداد یا محدودیت مسیر، کارگاه های جاده ای، شرایط جوی و وضعیت ترافیکی و ثبت شکایات کاربران جاده ای از جمله خدماتی است که سامانه ۱۴۱ ارائه می دهد.

بر اساس این گزارش، ۱۸ نفر از هم استانی ها از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ و ملاقات مردمی، درخواست های خود را با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مطرح کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.