| کد خبر: 250121 |

اعتبار ساخت قطعه چهار بزرگراه محور زابل- زاهدان از محل ماده ۵۶ تامین می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قرار داد تامین اعتبار ساخت قطعه چهار محور زابل- زاهدان از طریق ماده ۵۶ به مرحله انعقاد قرار داد رسیده است.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قرار داد تامین اعتبار ساخت قطعه چهار محور زابل- زاهدان از طریق ماده ۵۶ به مرحله انعقاد قرار داد رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد سرگزی نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از عملیات ساخت باند دوم در محور زابل- زاهدان اظهار داشت: از مجموع ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبارات بودجه برای ساخت باند دوم در محور زابل- زاهدان ۶۲ میلیارد تومان در دو مرحله در یک ماه گذشته به پروژه تخصیص یافته است .

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که از محل اعتبارات موضوع ماده ۵۶ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار را از بانک مسکن به این پروژه اختصاص دهیم که اقدامات اولیه آن انجام شده بطوری که در مرحله انعقاد قرارداد است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به همت مسئولان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان سرعت ساخت پروژه بسیار مطلوب است و امیدوار هستیم تا پایان دی ماه با حرکت جهادی صورت گرفته ۱۰ کیلومتر از ادامه قطعه چهار این محور تا تاسوکی زیر بار ترافیک رود و تا پایان سال نیز پنج کیلومتر دیگر آن نیز مورد استفاده شهروندان گرامی استان قرار گیرد.

سرگزی تاکید کرد: خوشبختانه ساخت بزرگراه در محور زابل زاهدان اثر بسیار خوبی در کاهش حوادث جاده ای در شمال سیستان و بلوچستان داشته است بطوری که هیچ تصادفی در این مسیر رخ نداده است که ناشی از نبود جاده مناسب باشد بلکه اگر حادثه ای رخ داده برگرفته از عامل انسانی بوده است.

وی افزود: در برنامه بودجه سال آینده نیز در صدد هستیم به منظور شتاب بخشی به عملیات ساخت این پروژه مهم راه سازی سیستان و بلوچستان که در حال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخودار است جهشی در اعتبارات این طرح داشته باشیم تا بخش عمده این طرح تا سال آینده به اتمام برسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما بر این است بتوانیم در منابع بودجه سال آینده اعتباری حداقلی برای این پروژه تعریف کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.