| کد خبر: 249918 |

بزرگ ترین بستر حمل ونقل خودروهای بدون راننده جهان در چین

بایدو، یک شرکت فناوری چندملیتی چینی که متخصص در خدمات و محصولات مرتبط با اینترنت و هوش مصنوعی است، از توسعه بزرگ ترین بستر جهان برای خودروهای بدون راننده خبر داده است.

تین نیوز

بایدو، یک شرکت فناوری چندملیتی چینی که متخصص در خدمات و محصولات مرتبط با اینترنت و هوش مصنوعی است، از توسعه بزرگ ترین بستر جهان برای خودروهای بدون راننده خبر داده است.

به گزارش تین نیوز ، کمپانی بایدو قبلاً یک بستر حمل ونقل برای خودروهای بدون راننده در ۱۰ شهر چینی شامل پکن، چونگ چینگ، ووهان و شانگهای توسعه داده است که با استقبال زیاد مدیران و شهروندان مواجه شده است. به همین دلیل، این کمپانی در نظر دارد محدوده خدمات حمل ونقل خود را در سایر شهرهای کشور گسترش دهد و تا سال ۲۰۲۳، بزرگ ترین بستر عبور و مرور خودروهای بدون راننده جهان را در چین بسازد. تنها تاکسی های رباتی یا تاکسی های خودران از خدمات این بستر بهره مند خواهد شد به این امید که خدمات آن ها مشمول مشتریان بیشتری شود.

خدمات بایدو در زمینه حمل ونقل خودروهای بدون راننده در چین

کمپانی بایدو از سال ۲۰۲۲ به ارائه خدمات خود در شهرهای مختلف چین پرداخته است و دسترسی شهروندان را به صدها کیلومتر مربع مسیر تردد از طریق وسایل نقلیه بدون راننده ممکن کرده است. مدیران این شرکت به تازگی مدعی شده اند که از یک الگوی هوش مصنوعی تخصصی برای خودروهای بدون راننده، نقشه هایی با وضوح بالاتر، یک سیستم داده و سازگارسازی موفق خدمات هوش مصنوعی برای تمام وسایل نقلیه بدون راننده بهره خواهند گرفت.

گزارش ها حاکی از آن است که تنها در فصل سوم سال ۲۰۲۲، بیش از ۴۷۴ هزار سفر از طریق بستر کمپانی بایدو در ۱۰ شهر بزرگ چین انجام شد که نشان از افزایش ۶۵ درصدی تردد این خودروها نسبت به سه ماه قبل از آن بود.

اتومبیل های خودرانی که با استفاده از این بستر به تردد در شهرهای پکن و شانگهای مشغول هستند، روزانه به طور میانگین قابلیت تکمیل ۱۵ سفر را دارند که همواره بر این تعداد افزوده می شود.

مدیران کمپانی بایدو ادعا کرده اند که پس از توسعه بزرگ ترین بستر حمل ونقل خودروهای بدون راننده در چین، خدمات خود را در سراسر جهان گسترش خواهند داد و جایگاه خود را در بازار بین المللی وسایل نقلیه خودران ارتقا خواهند بخشید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.