| کد خبر: 249894 |

اختصاص اعتبار برای تعریض جاده دزفول - شوشتر

۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعریض جاده دزفول به شوشتر اختصاص یافت.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول گفت: ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار با پیگیری نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از محل بانک رفاه کارگران برای تعریض جاده دزفول به شوشتر اختصاص یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابوذر موحد رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول با اشاره به تعریض محور دزفول و شوشتر گفت: این اعتبار در جریان دیدار نماینده دزفول با مدیرعامل بانک رفاه کارگران برای تعریض جاده دزفول به شوشتر اختصاص یافت که اخیرا ۷۰ میلیارد ریال آن جذب شد.

موحد ادامه داد: طرح تعریض جاده دزفول به شوشتر از اردیبهشت ۹۹ با اعتبار اولیه ۸۶۶ میلیارد ریال آغاز شد.

طرح جاده دزفول به شوشتر در محدوده شهرستان دزفول به چهار قطعه تقسیم شده که حدود ۲۳ کیلومتر است؛ کیلومتر یک تا پنج این طرح شامل پل هوایی سه راهی حمزه تا سیاه منصور است که به طور کامل آسفالت شده، ولی وجود معارضان جاده مشکلاتی ایجاد کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول همچنین با اشاره به طرح تعریض جاده محمد ابن جعفر دزفول اظهار کرد: ۷۰ میلیارد ریال نیز برای تعریض این جاده به عنوان یکی از حادثه خیزترین جاده های شهرستان تخصیص یافته بود که اخیرا ۳۵ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات نفت جذب شده است.

گفتنی است، جاده محمد ابن جعفر طیار (ع) دزفول از جاده های حادثه خیز شهرستان است که طرح تعریض آن با توجه به تصادفات زیاد در حال اجرا است.

این جاده حد فاصل شهر دزفول تا روستای محمد ابن جعفر است که ۱۴ کیلومتر طول دارد و درنهایت به میانه جاده دزفول - شوش منتهی می شود و در واقع بخشی از ترافیک جاده دزفول شوش را در خود جای می دهد علاوه بر آن مسیر چندین روستا و شهرک و اماکن مذهبی و گردشگری نظیر بقعه متبرک محمد بن جعفر طیار (ع)، باغ ویلاها و زمین های کشاورزی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.