| کد خبر: 249829 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خبرداد:

برف روبی از محورهای مواصلاتی استان یزد همزمان با اولین بارش برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از برف روبی محورهای مواصلاتی استان در پی بارش برف خبر داد و گفت: از شب گذشته تا امروز ۷ اکیپ راهداری در محورهای استان با فعالیت مداوم مانع مسدود شدن محورهای مواصلاتی استان شدند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از برف روبی محورهای مواصلاتی استان در پی بارش برف خبر داد و گفت: از شب گذشته تا امروز ۷ اکیپ راهداری در محورهای استان با فعالیت مداوم مانع مسدود شدن محورهای مواصلاتی استان شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد به بارش اولین برف زمستانی در محورهای مواصلاتی استان اشاره و خاطرنشان کرد: شب گذشته و همزمان با شروع بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان تا امروز ۴۰ نفر از راهداران استان در قالب ۷ اکیپ اقدام به برف روبی محورهای مواصلاتی کرده و مانع مسدود شدن جاده های استان شدند.

وی ادامه داد: عملیات برف روبی از شب گذشته و همزمان با شروع بارش برف در محور های یزد - شیراز در محدوده گردنه علی آباد و فیض آباد، سخوید، بیدا خوید و محورهای نیوک - ندوشن و ندوشن - هفتهر و ندوشن - سورک و ندوشن – صدرآباد در قالب ٧ اکیپ راهداری شامل ٢٠ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک تا ظهر امروز ادامه داشت.

رستگاری با اشاره به استقرار تیم های راهداری در گردنه های برفگیر استان گفت: راننده ها در هنگام سفر احتیاط کنند و از سلامت خودروهای خود اطمینان حاصل کنند و حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در پایان اظهار کرد: تمام محورهای مواصلاتی استان یزد در حال حاضر باز هستند و تردد در محورها برقرار بود اما توصیه می شود هم استانی ها با توجه به برودت هوا، پیش از عزیمت به سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان با خبر و زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.