| کد خبر: 249810 |

فرودگاه های بین المللی تا تیرماه ۱۴۰۳ موظف به دریافت گواهینامه هستند

فرودگاه های بین المللی تا تیرماه ۱۴۰۳ موظف به دریافت گواهینامه هستند.

تین نیوز

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی با بیان اینکه فرودگاه های بین المللی تا تیرماه ۱۴۰۳ موظف به دریافت گواهینامه هستند، گفت که با جدیت به دنبال ایجاد استانداردهای سازمان هواپیمایی برای اخذ گواهینامه فرودگاه های بین المللی هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  طبق مقررات و ضوابط سازمان ایکائو مندرج در ANNEX 14 و سند ICAR 114/1 سازمان هواپیمایی کشوری به منظور استانداردسازی و عملیات هماهنگ طبق الگوهای شناخته شده بین المللی، فرودگاه های کشور ملزم به دریافت مدرک گواهینامه فرودگاهی (Aerodrome Certificate) هستند.

 فرشید گلیج اظهار کرد: فرودگاه های بین المللی تا تیرماه ۱۴۰۳ موظف به دریافت گواهینامه هستند، این در حالی است که از هم اکنون به دنبال ایجاد و ارتقای استانداردهای سازمان هواپیمایی و اخذ گواهینامه برای تعدادی از فرودگاه های بین المللی تا پایان سال هستیم. فرودگاه ها مقوله استانداردها و دریافت گواهینامه را با جدیت و به صورت جهادی پیگیری کنند.

وی درباره آخرین وضعیت اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی گفت: همه روزه نیروهای این اداره کل در حال فعالیت هستند. در همین راستا خوشبختانه در عمل جلوتر از مصوبات و برنامه ها هستیم.

گلیج درباره سفرهای استانی خاطرنشان کرد: تمام مصوبات سفرهای استانی با جدیت پیگیری می شود و امور مصوب طبق زمان مشخص باید انجام شود.

وی در پایان با اشاره به وضعیت قرارداد پروژه های فرودگاهی تاکید کرد: مدیران فرودگاه ها درباره رفع معارضات و موانع پروژه ها اقدام جدی داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.