| کد خبر: 249447 |

سفر استاندار خراسان جنوبی به قاینات؛

اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان به پروژه میدان ورودی آرین شهر قاین

در جریان بازدید استاندار خراسان جنوبی، مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به پروژه میدان ورودی آرین شهر اختصاص یافت.

تین نیوز

در جریان بازدید استاندار خراسان جنوبی، مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به پروژه میدان ورودی آرین شهر اختصاص یافت. جواد قناعت ، امروز پنج شنبه ۱۰ آذر با حضور در آرین شهر قاین، از پروژه میدان ورودی این شهر بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز، اختصاص مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل این پروژه به شرط اهتمام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری آرین شهر در اتمام آن تا دهه فجر از جمله نتایج این بازدید بود. استاندار راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری را مکلف کرد این پروژه را تا دهه فجر تکمیل کرده و به بهره برداری برسانند.

عملیات اجرایی پروژه میدان ورودی آرین شهر ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شده و با تزریق این اعتبار ویژه تا دهه فجر ۱۴۰۱ تکمیل خواهد شد. این بازدید با حضور ائمه جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران کل ستادی و استانی انجام شد.

قناعت به منظور بازدید از چندین پروژه عمرانی و بررسی راهکارهای تسریع در روند اجرای آنها، به شهرستان قاینات سفر کرده است. وی در بدو ورود، با حضور در گلزار شهدای آرین شهر به مقام شهدا ادای احترام کرد.

استاندار در این سفر از روند پروژه های ایمن سازی ورودی قاین، کتابخانه مرکزی قاین، میادین شهرداری قاین، مصلای اسفدن و منبع ذخیره آب روستای تیغاب بازدید می کند. بازدید از سالن های ورزشی بیهود، نوغاب حاجی آباد و اسفدن  و طرح های هادی آفریز و تیغدر از برنامه های این سفر است. قناعت همچین در این سفر، وضعیت فعالیت کوره های آجرپزی قومنجان و روند اجرای کار در پروژه مدرسه شش کلاسه شهرک هاشمیه را از  نزدیک خواهد دید. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.