| کد خبر: 249175 |

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد؛

افزایش ۳۰درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از اجرایی شدن نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی در شش ماهه دوم سال۱۴۰۱ با ۳۰درصد افزایش به طور میانگین خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از اجرایی شدن نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی در شش ماهه دوم سال۱۴۰۱ با ۳۰درصد افزایش به طور میانگین خبر داد.

به گزارش تین نیوز ؛ محمدرضا وثوق نیا، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: در ابتدای سال جاری، با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، افزایش نرخ کرایۀ ناوگان تاکسیرانی قزوین در سال۱۴۰۱ شامل تاکسی های خطی، گردشی، آژانسی در تمامی مسیرها و خطوط نسبت به سال گذشته، با ۷۰درصد افزایش به طور میانگین به سازمان تاکسیرانی ابلاغ و مقرر شد افزایش نرخ های کرایه در طول سال در طی دو مرحلۀ شش ماهه اجرایی شود.

او افزود: بر همین اساس، پس از اجرایی شدن افزایش ۴۰درصدی نرخ کرایه در شش ماهۀ اول سال، افزایش مرحله دوم با ۳۰درصد میانگین به اجرا درآمد.

وثوق نیا گفت: برچسب نرخ کرایه های شش ماهه دوم سال۱۴۰۱ بین رانندگان تاکسی در حال توزیع است و تمامی رانندگان تاکسی مکلف به نصب آن در سمت راست شیشه جلوی تاکسی هستند تا برای مسافرین قابل دید باشد.

این مسئول ادامه داد: رانندگان محترم تاکسی برای دریافت نرخ نامه های جدید می توانند به مسئولین خطوط و نیروهای گشت و بازرسی مستقر در شهر مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در خاتمه اظهارکرد: شهروندان در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف در خصوص دریافت نرخ کرایه می توانند شکایات خود را به طور حضوری با نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر، سامانه پیامکی۳۰۰۰۷۱۳۳ و سامانه ارتباطات مردمی۱۳۷ مطرح کنند و بدیهی است که گزارش های ارائه شده قابل طرح در هیئت انضباطی بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سایت خبری خبرآنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.