| کد خبر: 249161 |

دستاورد های گروه مپنا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران

گروه مپنا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ضمن ارائه دستاوردهای خود در حوزه صنعت برق در غرفه ای اختصاصی، یک قرارداد و یک تفاهم نامه را نیز با حضور وزیر نیرو امضا کرد.

تین نیوز

گروه مپنا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ضمن ارائه دستاوردهای خود در حوزه صنعت برق در غرفه ای اختصاصی، یک قرارداد و یک تفاهم نامه را نیز  با حضور وزیر نیرو امضا کرد.

به گزارش تین نیوز، قرارداد تأمین تجهیزات، نصب، راه اندازی دو واحد گازی MGT-70 و احداث نیروگاه نکا به ظرفیت مجموع 324 مگاوات، میان مدیران عامل گروه مپنا و شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به امضا رسید. همچنین تفاهم نامه ساخت بار اول روتور توربین GE – F9 نیز میان مدیران عامل شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) به نمایندگی از گروه مپنا و شرکت تولید نیروی برق شهید رجایی امضا شد. 

نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ، فرصتی برای حضور و نمایشِ توانمندی های فعالان صنعت راهبردی برق و گسترش روابط با عموم ذی­نفعان و فعالان داخلی و بین المللی محسوب می شود و گروه مپنا نیز با اختصاص غرفه ای وسیع در سالن خلیج فارس با رویکرد عرضه محصولات و خدمات حضور یافته است و نمایندگانی از  حوزه های احداث نیروگاه های حرارتی و تجدیدپذیر، سرمایه گذاری طرح های نیروگاهی، تولید تجهیزات اصلی نیروگاه، خدمات تعمیر و نگهداری انواع نیروگاه ها، بازرگانی و نیز مدیریت ارتباطات و بازار گروه حضور دارد. همچنین مپنا با اختصاص غرفه ای در محوطه باز، به ارائه محصولات و خدمات خود در حوزه های انرژی، هوشمندسازی و برقی سازی می پردازد.

اطلاع رسانی دربارۀ آخرین فناوری ها، توجه ویژه به بازطراحی نیروگاه های جدید، معرفی قابلیت­های نوین در عرصۀ بهره­برداری از انرژی های تجدیدپذیر ، بررسی توسعۀ نیروگاه های خصوصی و شناسایی فرصت­های موجود در بازارهای داخلی و منطقه ای از مهم ترین موضوعات مطرح در این نمایشگاه است.
شایان ذکر است بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران، بیست و نهم آبان تا دوم آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: گروه مپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.