| کد خبر: 249136 |

بازسازی ۱۳ رام قطار با قطعات کهنه

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بازسازی ۱۳ رام قطار با استفاده از قطعات کهنه خبر داد و گفت: به رغم اخذ مجوز از شورای شهر، تاکنون خرید قطعات انجام نشده است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بازسازی ۱۳ رام قطار با استفاده از قطعات کهنه خبر داد و گفت: به رغم اخذ مجوز از شورای شهر، تاکنون خرید قطعات انجام نشده است.

به گزارش تین نیوز ، ۲۳ مردادماه سال جاری بود که اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران (شرکت بهره برداری مترو برای انجام معاملات مربوط به خرید قطعات یدکی و تعمیرات اساسی تجهیزات ثابت و متحرک متروی تهران) را به تصویب رساندند و بر این اساس متروی تهران تا سقف چهار هزار میلیارد تومان جهت تأمین قطعات از شورای شهر مجوز دریافت کرد.

۲۹ آبان ماه جعفر تشکری هاشمی در تذکر پیش از دستور یکصد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از نصب قطعات فرسوده بر تعدادی رام قطار که برای  اورهال  از تعمیرگاه خارج شده بودند، خبر داد.

تشکری هاشمی در خصوص جزئیات این موضوع گفت: تاکنون ۱۳ رام قطار مترو با استفاده از قطعات کهنه بازسازی شده است و به رغم اخذ مجوز از شورای شهر، تاکنون خرید قطعات انجام نشده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: فرآیند بازسازی قطارهای مترو نیز با همان قطعات قدیمی و بعضاً با نصب قطعات یک واگن بر واگن دیگر در دست انجام است.

وی تأکید کرد: شورای شهر به شهرداری تهران مجوز داده است تا به منظور تأمین قطعات مورد نیاز ناوگان ریلی به میزان چهار میلیارد تومان اقدام نماید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.