| کد خبر: 249028 |

اولویت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان؛

بهره برداری از ۷۰ کیلومتر بزرگراه تا پایان سال

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل با اجرایی نمودن تعهدات در ساخت راهها تا پایان سالجاری یعنی بهره برداری از ۷۰ کیلومتر بزرگراه سعی خواهد کرد تا ضمن کمک به توسعه هر چه سریعتر استان طعم شیرین خدمت در کام مردم ماندگار شود.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل با اجرایی نمودن تعهدات در ساخت راهها تا پایان سالجاری یعنی بهره برداری از ۷۰ کیلومتر بزرگراه سعی خواهد کرد تا ضمن کمک به توسعه هر چه سریعتر استان طعم شیرین خدمت در کام مردم ماندگار شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری در جلسه مدیران عامل شرکت های راهسازی حوزه شمال مقوله راهسازی را از مهمترین اولویت های زیر ساخت در استان برشمرد و ایجاد مسیرهای ارتباطی ایمن و مناسب برای مردم را ضروری دانست.

وی همچنین ساخت راه های استاندارد را از مهمترین مولفه های توسعه اقتصادی دانست و افزود: این  اداره کل در سه سال اخیر توسعه بزرگراهها را به طور ویژه در دستور کار قرار داده است به طوری که بهره برداری از حدود ۱۶۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در این مدت با توجه به کمبود مصالح، هزینه های بالای ساخت و شرایط اقلیمی منطقه در نوع خود کم نظیر است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با وجود همه موانع کوچک و بزرگ پیش روی، این اداره کل متعهد شده است صرف نظر از محدودیت های منابع مالی در سال ۱۴۰۱ بیش از ۷۰کیلومتر بزرگراه در حوزه فعالیت خود آماده بهره برداری کند.

اکبری هزینه سنگین ساخت هر یک کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان را بیش از ۲۰میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های این اداره کل تامین امکانات پشتیبان برای کارگاه های راهسازی با اشتغالزایی بیش از سه هزار نفر است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این اداره کل با وجود بدهی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومانی به پیمانکاران برای اجرای تعهدات، کارگاه های راهسازی را در محورهای زاهدان -میرجاوه، زاهدان- زابل، زاهدان- بیرجند، زاهدان- نصرت آباد،  کمربندی غربی شهر زاهدان، تکمیل قطعه یک زاهدان- خاش. زابل- زهک و اسکل آباد- بزمان بصورت دوشیفت فعال کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.