| کد خبر: 248915 |

وزیر تعاون:

توسعه دانش فنی و مهندسی کشور در بخش هواپیمایی ضرورت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به نقش پررنگ حمل و نقل هوایی در آینده ترانزیت جهان، توسعه بیش از پیش دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه هواپیمایی ضرورت است.

تین نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به نقش پررنگ حمل و نقل هوایی در آینده ترانزیت جهان، توسعه بیش از پیش دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه هواپیمایی ضرورت است.

به گزارش تین نیوز، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به همراه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، معاون اقتصادی وزارت تعاون و هیئت همراه از بخش های مختلف شرکت هواپیمایی آسمان بازدید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان از برخی واحدها و حوزه های تخصصی شرکت آسمان بازدید کردند و از نزدیک در جریان تلاش متخصصان شرکت قرار گرفتند.

در این مراسم وزیر تعاون اظهار داشت: با توجه به نقش پررنگ حمل و نقل هوایی در آینده ترانزیت جهان، توسعه بیش از پیش دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه هواپیمایی ضروری است.

صولت مرتضوی با اشاره به اهمیت مدیریت منابع مالی و تلاش برای ارتقای خدمات و تولید در شرکت های متعلق به صندوق های بازنشستگی، افزود: تخصص و مهارت جوانان نخبه ایرانی با حمایت و هدایتگری می تواند شاخص های توسعه کشور را ارتقاء دهد.

مرتضوی بر اصلاح ساختار منابع انسانی برای ارتقای بهره‎وری تأکید کرد و گفت: تجربه شرکت های همسو و شرکای جمهوری اسلامی ایران در منطقه می تواند به این تحول در شرکت هواپیمایی آسمان کمک کند.

 ایمنی فدای منافع شرکت نمی شود

در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان توضیحاتی درباره تعداد هواپیماهای عملیاتی، تعمیر و نگهداری هواپیما توسط متخصصان آسمان و تعداد هواپیماهای در انتظار قطعه این شرکت داد همچنین ظرفیت بزرگ شرکت آسمان از نظر تجهیزاتی و نیروی انسانی در تعمیر و نگهداری هواپیما از سوی وی تشریح شد.

ابوذر شیرودی توسعه ناوگان در کنار حفظ ایمنی پرواز را به عنوان یکی از اولویت های اصلی شرکت دانسته و افزود: به هیچ عنوان ایمنی فدای منافع نمی شود و این یک اصل پذیرفته شده در آسمان است.

شیرودی اهتمام به سرمایه های انسانی متخصص در شرکت را از دیگر اولویت های عنوان کرد و افزود: به روز سازی دانشِ کارکنان متخصص، برگزاری منظم آموزش های ضمن خدمت برای ارتقای توان علمی کارکنان، جلب رضایت مسافران و جذاب سازی سفر با ناوگان آسمان برای مردم با جدیت دنبال می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.