| کد خبر: 248899 |

امسال ۵ فروند هواپیما به ناوگان فعال هما اضافه می شود

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) گفت: تا پایان امسال تعداد هواپیماهای این شرکت به ٢٢ فروند می رسد.

تین نیوز

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) گفت: تا پایان امسال تعداد هواپیماهای این شرکت به ٢٢ فروند می رسد.

به گزارش تین نیوز، حسام قربانعلی از افزایش ناوگان این شرکت تا پایان سال به ۲۲ فروند هواپیما خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد هواپیماهای فعال و عملیاتی ایران ایر (هما) ١٧ فروند است که تا پایان سال ۵ فروند هواپیما به تعداد هواپیماهای فعال اضافه می شود. 

وی ادامه داد: با همکاری شرکت های دانش بنیان موفق به تعمیر تعدادی قطعه هواپیما شده ایم و همچنین با تامین قطعات، تعدادی از هواپیماهای زمینگیر این شرکت به خط پرواز برمی گردد. 

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر با تاکید بر اینکه تمام هواپیماهای ایران ایر امکان انجام پرواز در مسیرهای خارجی را دارند و از بین هواپیماهای فعال ٨ فروند هواپیما از خانواده ایرباس ٣٢٠، ٣٣٠ و ۶٠٠-٣٠٠ در مسیرهای اروپایی فعال هستند. 

قربانعلی درباره انجام پروازهای جام جهانی گفت: ١٠ هزار صندلی برای پروازهای جام جهانی در نظر گرفته شده است که ارزان ترین قیمت بلیت یکطرفه از تهران-دوحه ١٠ میلیون تومان است اما تا به امروز سیستم فروش بلیت نشان می دهد مردم از بلیت های قطر برای جام جهانی استقبال نکردند.

وی از برقراری پروازها از کیش به دوحه و برگشت در روزهایی که تیم ملی خبر داد و گفت: نرخ پروازها در مسیر رفت از کیش حداقل ٨ میلیون تومان و در مسیر برگشت حداقل قیمت ٣ میلیون تومان است که قیمت بلیت بستگی به عوامل مختلف تغییر می کند. این قیمت ها حداقلی هستند و در نهایت قیمت را بازار تعیین می کند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر افزود: بخشی از بلیت ها براساس تقاضا و شرایط تعیین شده از سوی قطر برای ورود تماشاگران جام جهانی به شرکت ها و آژانس های مسافرتی ارایه شده تا در قالب پکیج و تور به متقاضیان به فروش برسانند. اما متقاضیان می توانند به صورت مستقیم هم، بلیت پروازهای جام جهانی را از ایران ایر خریداری کنند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.