| کد خبر: 248879 |

◄ مزایای تکمیل آزادراه بیستون - کرمانشاه - قزانچی - حمیل چیست؟

 تکمیل آزادراه بیستون - کرمانشاه - قزانچی - حمیل مزایای فراوانی برای استان کرمانشاه دارد که از جمله آن کوتاه شدن مسیر تردد برای ساکنان این منطقه است.

تین نیوز

 تکمیل آزادراه بیستون - کرمانشاه - قزانچی - حمیل، مزایای فراوانی برای مردم استان کرمانشاه دارد که از جمله آن کوتاه شدن مسیر تردد برای ساکنان این منطقه است.

به گزارش تین نیوز، به اعتقاد یکی از ساکنان این منطقه، آزادراه بیستون به حمیل موجب کاهش زمان سفر برای مسافران شهرستان حمیل و روستاهای حومه و سهل الوصول شدن راه برای عبور به شهرستان هلشی و روستاهای مسیر مانند دارگویجه، ذلان، انجیرک، سراب شوهان وسایر روستاهای مسیر می‌ شود.

همچنین با توجه به این که در مسیر آزادراه ها، تاسیسات گردشگری و خدماتی و پمپ بنزین و...نیز احداث می شود این امر به اقتصاد و اشتغال مردم منطقه کمک می‌ کند.

 کم شدن ترافیک و تصادفات و همچنین کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در وقت و هزینه سفر در مسیر بزرگراه کرمانشاه به اسلام آباد نیز از دیگر مزایای این تکمیل این پروژه است.

این آزادراه همچنین می تواند به صورت یک شاخه از مسیری دوشاخه از کرمانشاه به کربلا عمل کند به طوری که یک شاخه از کرمانشاه به اسلام آباد و سپس قصرشیرین و بعد به کاظمین و سامرا برود و مسیر و شاخه بعدی از کرمانشاه به حمیل و مهران وسپس نجف اشرف و کوفه برود.

این مسیر همچنین می تواند به صورت مسیر رفت و برگشت مورد استفاده قرار گیرد، به این شکل که زائران ابتدا به زیارت نجف اشرف و سپس به کربلای معلی مشرف شوند و ائمه دیگر را در کاظمین و سامرا زیارت کنند و سپس به مرز قصرشیرین مراجعه و بعد به کرمانشاه برگردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پیام 5 0

    ممنون از زحمات آقای استاندار.

  • پیام 4 0

    تعجب میکنم اینهمه زحمت در این مدت کم چطور از دید بقول آقای استاندار افراد بدبین دور مانده؟ فقط در این مدت کم اقدامات بزرگی سورت گرفته که قابل چشم پوشی نیست.

  • علی آریا 14 0

    با احداث این آزادراه راه برای بهسازی ورفع نقاط حادثه خیز محور اسلام آباد به کرمانشاه مساعد می‌شود وهمچنین منبع درامدخوبی برای استان حاصل از عوارض خدمات آزادراهی از تردد بیشمار دراین محور بخصوص ایام اربعین برای اسانمان دارد ومثل سایر کلانشهرها از این منبع درآمد جدید در توسعه کلانشهر کرمانشاه تاثیر خوبی داشته باشد

  • زائر 2 0

    سلام.
    ضروری است یک مسیر مستقیم از مرز خسروی به شهر سامرا احداث شود طوریکه این مسیر از سامرا به کاطمین از کاظمین به کربلا و از کربلا به نجف منتهی شود این مسیر می تواند بطور بلعکس در برگشت استفاده شود.یعنی از کاظمین به سامرا و از سامرا بطور مستقیم به مرز خسروی برگردد.

  • ناشناس 6 0

    با عرض سلام وخسته نباشید به مسولان عزیز ،این پروژه یک طرح ملی است وقرار است با تکمیل کامل آن بنادر جنوب خوزستان از طریق ارتباط زمینی وآزادراه به اهواز سپس ایلام وکرمانشاه وبعد به سنندج وارومیه در کوتاهترین مسیرارتباط زمینی کشورهای ثروتمند حاشیه خلیج فارس را به کشورهای صنعتی اروپای غربی از طریق کرمانشاه واستانهای نوار غربی کشور وصل کند وکرمانشاه بعنوان مرکز کریدور شرق به غرب وشمال غربی به بنادر جنوب مطرح گردد واین طرح در رقابت با طرح عراق برای اتصال آزادراهی بندر ام القص در جنوب به بغداد واربیل وارتباط بین کشورهای عربی جنوب خلیج فارس به ترکیه واروپا در دست احداث است ومیطلبد تسریع در این روند وبه ثمر رسیدن این پروژه ملی البته در شرق کشور همچنین مسئله مطرح است در احداث پروژه خط آهن چابهار به سرخس

  • بی نام 1 0

    خجالت اور است فعالیت مسئولین در رابطه با این ازاد راه، بخش عمده ان تکمیل شده و حدود ۲۰ کیلومترش مانده و سالهاست پروژه خوابیده است. طوری که قسمت های تکمیل شده دارن خراب میشن. این پروژه به معنای واقعی نماد خرج الکی بیت المال است‌.

  • بی نام 1 0

    خجالت اور است فعالیت مسئولین در رابطه با این ازاد راه، بخش عمده ان تکمیل شده و حدود ۲۰ کیلومترش مانده و سالهاست پروژه خوابیده است. طوری که قسمت های تکمیل شده دارن خراب میشن. این پروژه به معنای واقعی نماد خرج الکی بیت المال است‌.

  • مرد خدا 0 0

    این آزادراه می‌تواند بخش عمده مشکلات شغلی کرمانشاه را حل کرده و به عنوان یک راه تجاری، زیارتی، سیاحتی پیشرفت خوبی حاصل کند. بیش از ۸۰ درصد این پروژه تکمیل شده است. اقای استاندار این پروژه اگر به زودی تکمیل نشود بخش تکمیل شده آن فرسوده خواهد شد و لطمه بزرگی به بیت خواهد زد. جالب است انان که بیشتر دم از اسلام می‌زنند بیشتر اسلام را زیر سوال می‌برند.