| کد خبر: 248827 |

تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان مشخص شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اعلام زمان برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان گفت در شانزدهمین نمایشگاه ماشین اصفهان بیش از ۲۰ خودروساز حضور خواهند داشت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اعلام زمان برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان گفت در شانزدهمین نمایشگاه ماشین اصفهان بیش از ۲۰ خودروساز حضور خواهند داشت.

به گزارش تین نیوز، صبح روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در این نشست عنوان کرد پس از سه سال وقفه سرانجام این نمایشگاه از ۳ تا ۶ آذر ۱۴۰۱ در اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در ادامه گفته های خود با اعلام این که علاقه مندان از ساعت ۱۵ الی ۲۱ روزهای ۳ آذر تا ۶ آذر ۱۴۰۱ می توانند به این نمایشگاه مراجعه کنند، گفت در حال حاضر خودروسازانی چون دیار خودرو، زامیاد، سایپا، ایران خودرو، شایان دیزل، آرین پارس موتور، خودروسازی فردا، مدیران خودرو، کرمان موتور و گروه بهمن با پنج شرکت زیرمجموعه خود تایید کردند که در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

طحانیان با اعلام این که در مجموع بیش از ۸۰ درصد شرکت ها در این نمایشگاه با شرایط ویژه محصولات خود را به فروش خواهند رساند، اظهار کرد برای مثال شرکت خودروسازی فردا، مدیران خودرو و کرمان موتور محصولات خود را به شکل ویژه با تخفیف های خاص در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اعلام این که در مجموع بیش از ۲۰ خودروساز در نمایشگاه ماشین اصفهان حضور خواهند داشت، گفت در این نمایشگاه حدود ۶ خودرو جدید نیز معرفی خواهد شد. همچنین امکانی برای تست خودرو برای خبرنگاران و یک روز ویژه برای بررسی شاخص های خودرو توسط اصحاب رسانه نیز در نظر گرفته شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: گجت نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.