| کد خبر: 248796 |

مشکلات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن «برخوار» رسیدگی شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان برخوار، با نماینده مردم این شهرستان در مجلس اسلامی و شهرداران شهرستان برخوار دیدار کرد.

تین نیوز
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان برخوار، با نماینده مردم این شهرستان در مجلس اسلامی و شهرداران شهرستان برخوار دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در جهت بررسی مسائل و مشکلات پروژه ها و طرح های راه و شهرسازی شهرستان برخوار با چند تن از مسئولین این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.  

این جلسه به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و با حضور نماینده مردم شریف شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و شهرداران شهرستان برخوار برگزار شد.  

در طی این نشست طرح های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی این شهرستان و روند اعتباری طرح های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت و جهت رفع موانع، راهکارهای عملی ارائه شد.   

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان برخوار، وضعیت تامین زمین در شهرهای این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: رونقِ بخش مسکن نیازمند تلاش همگانی است لذا می بایست براساس سازوکارهای موجود حرکت جهادی انجام پذیرد.  

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مردم برخی از شهرهای شهرستان برخوار در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، عدم امکان آپارتمان نشینی است، اذعان داشت: در راستای کسب رضایت مردمی و با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی، مبحث ساخت واحدهای ویلایی و انفرادی در کوتاه ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و در صورت وجود زمین به میزان کافی، تدابیر لازم در این رابطه اندیشیده می شود.   

قاری قرآن بیان داشت: در راستای رفع مشکلات احداث مسیر کمشچه به اردستان و مباحث مرتبط با آزادسازی آن، تصمیم گیری لازم بعمل آمد.  

وی با بیان اینکه عدم تامین منابع مالی یکی از دلایل اصلی افزایش مدت اجرای پروژه ها قلمداد می شود، تاکید کرد: هدف ما اجرای پروژه هایی با کیفیت و به سرانجام رساندن آن است لذا اینکه پروژه ای تعریف شود و بعد به دلایل کمبود منابع مالی، نیمه تمام رها شده و مسکوت بماند پذیرفتنی نیست.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور رفع مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان برخوار عنوان کرد و گفت: ایجاد توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت های ویژه این شهرستان مستلزم برنامه ریزی دقیق و همکاری همه نهادهای ذیربط است.  

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.