| کد خبر: 248792 |

تاکید استاندار یزد بر صدور ویزای فرودگاهی در فرودگاه شهید صدوقی

استاندار یزد با اشاره به صدور ویزای فرودگاهی در فرودگاه شهید صدوقی یزد، گفت: تصمیمات اتخاذ شده پیرامون مسائل این حوزه در نشست، لازم الاجرا بوده و باید با جدیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

تین نیوز

استاندار یزد با اشاره به صدور ویزای فرودگاهی در فرودگاه شهید صدوقی یزد ، گفت: تصمیمات اتخاذ شده پیرامون مسائل این حوزه در نشست، لازم الاجرا بوده و باید با جدیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش تین نیوز، مهران فاطمی در نشست شورای توسعه گردشگری استان یزد به برنامه تحولی گردشگری سلامت استان یزد جهت دستیابی سالانه به 20 هزار گردشگر خارجی حوزه سلامت در افق 1404 اشاره کرد و گفت: تحقق برنامه های حوزه گردشگری مستلزم ایجاد فهم، ادبیات و عزم مشترک است لذا باید دایره بحث و تبادل نظر پیرامون طرح ها و برنامه های این حوزه به ویژه طرح تحول گردشگری استان گسترده تر شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی حوزه گردشگری سلامت باید تبدیل به برنامه عملیاتی با برنامه زمان بندی و متولی مشخص شده و هدفگذاری ها و شاخص های آن تا آخرین مرحله اجرا به صورت دقیق رصد شود.

فاطمی با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص صدور ویزای فرودگاهی در فرودگاه شهید صدوقی(ره) یزد، بیان کرد: تصمیمات اتخاذ شده پیرامون مسائل این حوزه در نشست، لازم الاجرا بوده و باید با جدیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش به گزارشات ارائه شده پیرامون «رویداد ملی ارائه نیازهای فناورانه گردشگری شهری » اشاره کرد و گفت: این رویداد نقطه تلاقی بحث های «فناوری و نوآوری» و «گردشگری»؛ از رویکردهای مهم در پیشرفت و توسعه استان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سایت خبری خبرآنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.