| کد خبر: 248761 |

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا:

تمدید تقسیط تخلفات رانندگی تا اطلاع ثانوی

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا گفت: طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی که دارای شرایط ترخیص می باشند تا اطلاع ثانوی ادامه می یابد.

تین نیوز

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا گفت: طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی که دارای شرایط ترخیص می باشند تا اطلاع ثانوی ادامه می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وبسایت پلیس راهور، سرهنگ "محمدحسن ابراهیم پور" رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: به منظور صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرر و زیان، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه ملی اجتماعی طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی که دارای شرایط ترخیص باشند تا اطلاع ثانوی ادامه می یابد.

وی افزود: در این خصوص به تمامی دفاتر پلیس +10 ، شعب اجرائیات استان و شهرستان های تابعه ابلاغ گردیده است تا اطلاع ثاتوی نسبت به تقسیط تخلفات و ترخیص خودروهای توقیفی اقدام نمایند.

سرهنگ ابراهیم پور درباره نرخ ترخیص وسایل نقلیه از پارکینگ ها نیز گفت: با رایزنی ها و پیگیری هایی که انجام دادیم ، نرخ ترخیص وسایل نقلیه با نرخ سال 1394 که مصوب هئیت وزیران بود انجام خواهد شد. به گفته رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا همکارانمان شرایط را به گونه ای پیش بینی کردند که مالکان خودروهای توقیفی در پارکینگ ها با کمترین زحمت و با بالاترین سرعت نسبت به ترخیص خودروهای خود اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.