| کد خبر: 248724 |

◄ تمدید مهلت امکان خروج موقت تریلرهای بدون پلاک تا پایان آذر ماه

گمرک ایران در نامه ای به واحدهای ستادی و گمرکات اجرایی زیر مجموعه خود از مهلت اعتبار خروج موقت تریلر و نیمه تریلرهای فاقد شماره انتظامی(فاقد پلاک) تا پایان آذر ماه امسال خبر داد.

تین نیوز

گمرک ایران در بخشنامه ای به واحدهای ستادی و گمرکات اجرایی زیر مجموعه خود از مهلت اعتبار خروج موقت تریلر و نیمه تریلرهای فاقد شماره انتظامی(فاقد پلاک) تا پایان آذر ماه امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در بخشنامه ای که به امضای علی اکبر شامانی مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران رسیده، عنوان شده است: پیرو بخشنامه شماره ...مورخ 24 اسفند ماه سال 1400 در مورد استمهال خروج موقت وسایل نقلیه غیرموتوری (تریلر و نیمه تریلر) فاقد شماره انتظامی اعلام می شود: انجام تشریفات خروج موقت وسایط نقلیه غیرموتوری فاقد شماره انتظامی تا پایان آذر ماه 1401 با رعایت مقررات مربوط بلامانع است.

در ادامه این نامه تاکید شده است: مطابق بخشنامه اشاره شده و به منظور جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی و فراهم شدن امکان انطباق و کنترل دقیق کالا در زمان برگشت، لازم است نسبت به الصاق پلمب شماره دار به قسمت های مختلف وسایط نقلیه اقدام و شماره پلمب های مذکور نیز در سامانه مربوطه ذکر شود.

به گزارش تین نیوز تاریخ این نامه که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته، مربوط به 18 مهرماه 1401 است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.